Een jongen op mijn school

Er is een jongen op mijn school, en we hebben hebben 1 les samen. Ik heb niet zo veel contact met hem maar er zijn mij wat dingen op gevallen;

• Ik zat naast een vriendin in de pauze (voor een keertje) en ik had pauze en ik zag hem op een gegeven moment zitten en opeens keken al zijn vrienden naar mij.
  • Ik dronk uit een flesje en toen kwam hij er ineens aan en zat toen aan mijn flesje (lol)
  • Hij botst af en toe tegen mij aan

Ik heb gewoon zo’n gevoel dat hij indruk op mij probeert te maken maar ik weet het niet zeker, weten jullie misschien meer…? Ik ben namelijk niet zo goed hierin.

Hey,

Waarom vraag je niet gewoon op de man af? of aan een van zijn vrienden? En als je dat eng ofzo vind, vraag dan zijn nummer, en vraag het op app. Ik weet niet of je wat aan mijn advies hebt, maar vind jij hem leuk?

Hoi, ten eerst super tof dat je reageert!

Ik durf niet op hem af te gaan omdat hij best druk is en vaak met vrienden is en ik ben het tegenovergestelde. Ik vind hem best wel leuk ja, elke dag ietsje meer… :flushed:

Slotje, mag in dit topic: http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/het-officiele-vindtiemeleuk-topic-121240.0.html