Een jongen op mijn school

Ongeveer een maand geleden liep er een onwijs knappe jongen langs mij op op school. We hadden oogcontact, en zijn ogen waren echt waanzinnig mooi dat ik bijna neerviel… :blush:
Hij keek mij ook nog even na.

Thuis achter de computer ging ik hem opzoeken via ‘gespot’ en ik had hem gevonden. Hij vertelde dat hij al hoopte dat ik degene was die hem had gespot. Hij zei dat hij me ook knap vind en dat hij niet voor niets naar me keek :slightly_smiling_face:

Hij wilde heel graag met mij een keer wat drinken. De komende dagen waren we allebei druk dus dat lukte niet. Hij zei ook een paar keer ‘aah ik wil je zo graag zien!’
want op school zag ik hem eigenlijk bijna niet (grote school)
Ongeveer 2 dagen later vroeg hij ook mijn nummer. Dus ik dacht echt dat het goed zat.
We hadden een paar keer afgesproken na schooltijd, maar élke keer zei hij het laatste moment af. Elke keer was er iets anders. Hij zei dat hij het wel heel ‘kut’ vond want hij wilde me zo snel mogelijk zien.
Later vroeg ik hem weer op app wanneer hij wilde afspreken en hij zei dat hij seks met mij wilde op de wc op school. Ik twijfelde eerst, maar ik zei dat ik dat wel wilde doen. We hebben hiervoor 2x afgesproken. Vorige keer vielen bijna al z’n lessen uit, en vandaag hadden we afgesproken maar hij lag ziek thuis. Ik weet bijna wel zeker, dat wat hij zegt wel waar is. Maar ik bedoel, waarom doet hij er dan niet wat meer moeite voor? Ik vroeg dus vanmiddag weer wanneer we gaan afspreken en hij zei ‘Laten we gewoon als we allbei op school zijn appen en dan afspreken bij de wc is denk ik makkelijker’. De laatste tijd praat hij heel anders tegen me, ook veel minder. En als ik vraag of hij nog wel wil afspreken zegt hij ‘Jaa’. Ik vroeg hem zo straks ook of hij ook nog ‘gewoon’ keer wat wil drinken met mij na school, waarop hij antwoordde ‘Vast wel, eerst elkaar ontmoeten’

Hij lijkt veel minder ‘enthousiast’ als in het begin. Wat moet ik hiermee? Ik ben bang dat hij zegt dat hij het wel wil, maar toch niet doet.

heeeelp?

Euhm, ik zelf heb hier totaal geen ervaring mee, maaar, je hebt dus nog nooit met hem afgesproken, maar wilt wel seks met hem hebben op de wc?

Jaa, ik dacht waarom niet. Hij is verschrikkelijk sexy. Misschien dacht ik er ook een beetje bij ‘Dan is de kans groter dat hij niet afzegt’ ofzo.

Als hij alleen met je afspreekt om seks te hebben op een wc, zeg ik “laat maar lopen”

Nouja ik weet dus niet of dat zo is… Misschien bedoelde hij eerste instantie als grapje ofzo, maar ik ging er wel serieus op in dus deed hij dat misschien ook daarom.
En hij zei dus dat hij waarschijnlijk wel gewoon wil daten met mij nog…

Hahahahaha.

Sorry, iemand aantrekkelijk vinden is 1. Om dan af te spreken om seks te hebben op de wc, dat gaat echt heel ver :’)

Als je seks met hem wilt, vooral doen. Maar een goede partner zal hij (en jij?) niet zijn.

Het feit dat hij seks met je wilt op een wc? Zegt mij al genoeg . . .

dit ja… plus dat hij steeds afzegt laat mij denken dat zijn interesse in jou niet oprecht is. anders had hij heus wel wat meer moeite gedaan.

Ehm… het ligt er nogal dik bovenop dat hij alleen maar seks met je wilt. Ik bedoel, hij wil eerst “elkaar ontmoeten” voordat jullie gewoon wat kunnen drinken, maar seks op de wc zonder elkaar eerst te ontmoeten is geen probleem? :’)

En waarom hij er niet wat meer moeite voor doet? Dat hoeft hij niet. Jij gaat zelf achter hem aan en stemt zelfs in met zijn belachelijke voorstel.

Dus eh ja. Het komt neer op alleen seks met een jongen die verder totaal niet in je geïnteresseerd is of helemaal niks met hem. Ik ben voor het laatste.

hahahah en sowieso als mensen jullie op de wc seks horen hebben, en ze komen erachter dat jij dat bent, dat gaat heel de school rond en word jij uitgemaakt als hoer. en is het niet heel raar als jij de jongens wc of hij de meisjes wc in loopt?

http://data1.whicdn.com/images/87782812/large.gif

hahahhahaha

Gewoon doen op de wc.

Als je hem niet in real life had gezien had ik serieus gedacht dat het een nepaccount was haha. Maar conclusie van je verhaal: hij gebruikt je. Ga je dat laten gebeuren?

Oh alsjeblieft … Wil je hier nog serieus antwoord op ?

Als je hem als fuckbuddy wilt, ga ervoor. Als je hem wil voorstellen aan mammie en pappie: nee.

Ik snap niet waarom je hier ‘hahahah’ op reageert want ik bedoelde er mee dat je gewoon ontzettend dom bezig bent. Wie de fuck spreekt dr nou weer af om seks op de wc te hebben.

Kom op meid, je zit op de middelbare school. Je zal vast 14/15/16 jaar oud zijn. Je zit in de fase volwassen te worden…