een jongen mijyn vriendin en ik

heeyyxxx
ik zit met een probleem, mijn vriendin die is de hele tijd aan het sjansen met een jongen uit onze klas, maar ik vind die jongen ook leuk en zij weet dat ik hem leuk vind.
als ik dan een keer bij die jongen in de buurt ben komt ze er gelijk bij staan en gaat ze ervoor zorgen dan de jongen alle aandacht op haar richt alleen ik vind dit niet leuk en die jongen ook niet, want dat had hij mij verteld hij zei dat hij het heel irritant vond dat mijn vriendin er steeds tussen kwam, hij zei dat hij ook wel eens een keertje met mij alleen wou zijn zonder dat zij er ineens tussen kwam.
ik heb het tegen mijn vriendin proberen te vertellen maar zij noemde me een jaloers kreng.
wat moet ik nu doen?

Niks mee beginnen. Je laat toch geen jongen tussen je vriendschap komen

Wow aardige vriendin heb je

Ik snap wat je bedoelt alleen vind die opmerking nu niet echt terecht. Want die vriendin wil alle aandacht hebben. Het is toch normaal dat als een je iemand leuk vindt ook wat tijd samen hebt en niet met anderen erbij?

Ik zou een goed gesprek met die vriendin hebben.

Nou, vind dat niet echt een goeie vriendin…
Misschien denkt ze dat je het zelf verzonnen heb?
Ik denk dat die jongen even duidelijk tegen je vriendin moet zeggen hoe hij erover denkt…

Ja tuurlijk, maar dat wil zij ook. Misschien denkt haar vriendin er wel hetzelfde over. Dat zij juist alleen wil zijn met die jongen. Dan is het (lijkt mij) de beste oplossing om er allebei niks mee te beginnen toch? Spaart ruzie’s.

Tja, als je het al aan je vriendin vertelt hebt dat je het vervelend vindt, kun je er vrij weinig aan doen verder.
Ik zou gewoon een keertje met die jongen afspreken buiten school! Dan heb je geen last van je vriendin en krijg je de kans om gezellig met hem samen te zijn!

wat is die ‘vriendin’ een egoïst zeg. :’)

misschien kun je de volgende keer als ze er wéér bij komt staan, gewoon eens samen met die jongen weglopen. Misschien gemeen, maar dat is zij ook.

Maar vindt zij hem ook echt leuk?

Ik zou gewoon eens met die jongen afspreken om na schooltijd iets met zijn tweetjes te gaan doen, kan ze er ook niet tussenspringen

Hmmm, hier ben ik het niet mee eens. Als de ts de waarheid spreekt is dit toch al geen gezonde vriendschap. Die vriendin heeft er zelf duidelijk geen problemen mee om die jongen tussen hen in te laten komen zolang ze hem zelf krijgt, en haar een jaloers kreng noemen? Nee, haar ben je beter kwijt.

Inderdaad, maar die vriendin weet dat zij hem leuk vindt en dan gaat ze toch door met aandacht zoeken. En stel ze vindt hem ook leuk dan had ze dat toch ook kunnen zeggen toen die vriendin vertelde dat ze een oogje op die jongen had? Dat had inderdaad een hoop ruzie bespaard. En bovendien lijkt het mij al een niet zo goede vriendschap als ze voor ‘jaloers kreng’ wordt uitgemaakt…

Ik heb precies het zelfde…

Ik denk niet dat je vriendin een echte vriendin is als ze zoveel aandacht trekt van de jongen die jij leuk vind, dat vind ik gewoon bitchy. Je zegt dat ze weet dat jij hem leuk vind, dan vind ik niet dat ze zo mag doen. Ze is dan zelf het jaloerse kreng naar mijn idee…

Laat NOOIT een jongen tussen je vriendschap komen :hammer:
Laat je vriendin, ze stopt vast wel een keer… ze wil je waarscheindelijk gewoon jaloers maken… want ze wist dat je hem leuk vindt!.
Lekker laten dus :slightly_smiling_face:

Spreek een keer met die jongen alleen af?
En zeg tegen je vriendin dat je het erg vervelend vindt, dat ze dat doet.

Echt een aardige vriendin. Zeg er eens wat van…