Een jongen mee uit vragen

Heyhoi,

Sinds een tijdje vind ik een jongen (collega) echt zeeeeer leuk (haha). Hij is wel 10 jaar ouder (maar daar gaat het niet over) maar ben echt zó verliefd op hem haha. Nu heb ik de laatste paar dagen hele gesprekken met hem gehad op msn en hij doet echt superlief en geeft complimentjes en hints enzo (we hadden het bijvoorbeeld over m’n broertje en ik zei dat hij hem wel een dagje mocht lenen en toen zei 'ie van “nee dan leen ik jou wel” en hij noemt me schat en lieffie enzo mwawrrrr haha).

En nu wil ik hem éigenlijk vragen of 'ie eens wat leuk wilde gaan doen. Moet ik er wel eventjes bij vertellen dat we het vandeweek erover hadden dat ik heel bang ben voor horror films en toen zei hij dat een vriendin van hem altijd een meter de lucht in springt bij dat soort films. Vervolgens zei ik dat het bij mij niet zo erg was, toen zei hij: ‘ja zeg je nu ;p’ en ik van ‘ja wil je dat ik het bewijs? haha’ en toen zei hij dus dat hij Saw 1 t/m 4 thuis heeft en dat we die dan maar eens moesten gaan kijken haha, maar ik moest wel beloven dat ik niet achter de bank ging zitten omdat ik zo bang was.

En nu wil ik hem dus vragen of hij iets leuks wil doen, maar eigenlijk durf ik dus niet. Mede door het leeftijdsverschil (16-26, al weet ik dat hij het leeftijdsverschil geen probleem vindt) en ik weet ook gewoon niet hoe ik het moet vragen. Ik ben eigenlijk best bang dat hij reageert van ‘uhh ja…’ en dat 'ie me dom vindt. Maar hebben jullie misschien wat tips om hem mee uit te vragen? Liefst op msn haha.

Alvast bedankt! x

edit/ en wat denk jij als je leest wat hij tegen me zegt etc? dat hij me in ieder geval een beetje leuk vindt, dat hij me heel leuk vindt, of dat hij me eigenlijk gewoon ziet als een vriendin?

zeg: wanneer kan ik nou eens komen bewijzen dat ik écht niet bang ben voor die horror films? ofzoiets. :stuck_out_tongue:

haha ik ben er hartstikke bang voor xD maar niet zó bang dat ik een meter de lucht in ga hahaha.

Ja dat zou ik ook zeggen,
gewoon zo van: hee, ik zou toch nog bewijzen dat ik niet zó bang ben voor die horrorfilms van je? heb je a.s zaterdag al plannen?
(of een andere dag, wanneer je kan dus haha.)

mja dat is inderdaad wel handig zo ja.
iemand anders nog tips? ^^

mee eens!

up???

up voor deze dame :stuck_out_tongue:
ik vind dat je gewoon met hem die horrorfilms moet kijken :slightly_smiling_face:
en dan op de manier dat Raindbowchick zegt ^^

Ik denk dat hij het echt wel wil hoor! Aan de hints die hij geeft te zien. Ik zou het ook zo doen als hierboven al staat. Succes en alvast veel plezier!

zoals hierboven gezegt wordt, gwoon doen!
je hebt niks te verliezen !!

Precies :ok_woman:

Vraag gewoon aan hem of hij zin heeft om van het weekend een ( horror :stuck_out_tongue:) film te gaan kijken bij zijn huis of bij jou huis :grinning: