Hee meiden,
Ik heb jullie tips nodig !
Als eerste wil ik beginnen met het feit dat ik ontzettend slecht ben in het bezig zijn van jongens (vooral wanneer het om mooie jongens gaat).
Er is een jongen op mijn school. Toen ik in de 2de klas zat, heb ik hem altijd al wel opgemerkt. Ik wist zijn naam niet, maar ik wist wel dat hij niet in mijn leerjaar zat, vandaar dat hij wel ouder zou moeten zijn (wat overigens waar is, hij zat destijds in de 3de, dus nu 4de).
Ons leersysteem zit dus zo: je hebt eigenlijk altijd les in hetzelfde klaslokaal (moeilijk uit te leggen, maar is verder niet belangrijk). Mij klaslokaal bevond zich vroeger naast zijn klaslokaal, dus vandaar dat we elkaar in het algemeen degelijk vaak zagen.
Ik keek hem altijd aan (en ik weet zeker dat hij ook wel bewust naar mij keek), maar ik heb er nooit echt iets aangedaan, omdat ik eigenlijk toen helemaal niet bezig was met jongens.
Nu was ik in de 3de klas overgegaan naar een ander klaslokaal (aan de andere kant van de school) en heb ik hem eigenlijk nooit echt meer gezien.
Sinds afgelopen weken heb ik hem wel steeds vaker en vaker zien kijken (en raakte ik erg zelf geïnteresseerd) en hij komt nu ook in de buurt van mijn klaslokaal (terwijl hij daar normaal gesproken nooit is). Nu heb ik hem ook wel tijdens de schoolactiviteiten gezien (o.a sportdag), en we hebben altijd wel oogcontact maar ik weet niet precies wat ik hier meemoet.
Ik ben er eigenlijk wel klaar mee met het feit dat ik bang ben voor jongens en altijd maar wegren voor dit situaties.
Overigens lijkt hij mij een hele lieve jongen (klinkt super stom omdat hij nu vrij bekend is, aangezien hij meegedaan heeft aan een talentenjacht, dus naar mijn gevoel lijk ik op een fangirl wat écht niet de bedoeling is haha .
Als ik hem volg op social media, dan merkt hij mijn account niet op aangezien hij dagelijks nieuwe volgers heeft.
Ik vind hem eigenlijk wel erg interessant, en zou heel graag meer van hem willen weten!! Jammer genoeg hebben we geen gemeenschappelijk vrienden, dus daar kan ik ook niets mee.
Hebben jullie nog tips, hoe ik hem zou kunnen benaderen? Op hem afstappen vindt ik vrij moeilijk, omdat hij altijd bij zijn vrienden staat. Soms is hij wel eens alleen, maar wat zou ik dan bijvoorbeeld kunnen vragen?
Ik hoop dat het nog duidelijk is haha
Liefs