Een jongen leren kennen via hot or not

Hallo lieve meiden!

Ongeveer een maand of 2/3 geleden heb ik ‘hot or not’ gedownload (voor de mensen die het niet weten, kort uitlegje: een app waarbij je telkens foto’s krijgt te zien van jongens rond jouw leeftijd die je dan vervolgens kunt liken of wegdrukken. Als je een jongen like die jou ook like, krijg je een match en zo kun je samen chatten). De meeste van jullie zullen deze app/beide wel kennen. Anyway, ik had eerst dus geen flauw idee wat die app inhield, totdat een vriendin van mij ermee aankwam en ik bij mezelf dacht ‘ach, laat ik het ook gewoon uitproberen’. Toen heb ik dus gelijk die eerste dag dat ik die app had, een jongen leren kennen (hij woont redelijk in de buurt). Eerst via de app zelf een kort, maar wel leuk gesprekje gevoerd samen. Daarna ging hij dus slapen. En ja, toen kwam het, hij vroeg mijn nr. Normaal ben ik een persoon die eigenlijk nooit echt snel zijn nr. geeft, en al helemaal niet aan een onbekend persoon. Je weet natuurlijk niet of diegene real is, en je weet al helemaal niet wat hij hier verder mee wilt bereiken. Maar toch heb ik het gedaan. Ik wilde gewoon eens weten hoe het is om iemand via het internet, of ja in dit geval via een app, te leren kennen. :’)

Ik heb met deze jongen altijd goed kunnen praten, nu nog steeds, maar het is niet meer zoals eerst. Dit komt omdat ik later na gevoelens voor hem kreeg die niet echt wederzijds waren… We hadden ook altijd van die diepgaande gesprekken. Ik vond het wel raar, want je deelt toch wel allerlei verhalen met elkaar terwijl je die persoon nog nóóit eerder hebt gezien. Nu, ongeveer 2/3 maanden verder, heb ik hem inmiddels maar 2x gezien en is het helaas niks geworden… (hij had het nog een kans gegeven, but no, helaas…). We hebben gelukkig nog wel een goede vriendschap eraan overgehouden na alles wat er is gebeurd, maar het praten is stukke minder.

Maar dus pas, heb ik weer een andere jongen leren kennen via die app, die ook wel redelijk in de buurt woont en mij blijkbaar wel ziet ‘‘zitten’’. Hij vroeg of ik zin had om nu aankomende vrijdag een bioscoopje te pakken. Zelf vind ik dat ik deze kans gewoon moet grijpen en afwacht wat er verder hieruit kan ‘‘bloeien’’. Eens/oneens? En zijn en verder nog meer meisjes die een jongen via het internet/hot or not/tinder etc. hebben leren kennen en ook zoiets hebben meegemaakt als dit? Daar ben ik namelijk best wel benieuwd naar! :’)

Upje.

Een upje na 1 minuut is helemaal niet nodig

Maar om op je verhaal te reageren; gewoon doen! Kijk hoe die jongen is, met die ander is het toch niks geworden dus je hoeft het ook niet niet te doen omdat je met die andere jongen bezig zou zijn. Wie weet is het een hele leuke jongen en zo niet dan heb je het in ieder geval een kans gegeven

Haha, dat upje ging perongeluk. Ik wilde nog wat veranderen in m’n verhaal, maar ik had het perongeluk geciteerd, dus heb ik er maar een upje van gemaakt. :’)

Maar ik ga het gewoon proberen ja! Proberen kan altijd.

Tuurlijk, waarom niet? Met die ander heb je het toch ook geprobeerd en dat was toch ook niet raar.
Veel plezier!

Mijn vriend is van tinder hehe. Gewoon doen!

Waarom staat er dan niet dat het bericht bewerkt is??? :’) Sorry flauw.

On topic: gewoon afspreken als die knul leuk lijkt.

staat er bij mij ook niet altijd :’) een van de gs falen xd

ot: je bent verliefd op die andere jongen, ik twijfel of dit zomaar ineens over zou gaan. Maar je kan het proberen en kijken waar het schip strandt. Maar de het niet omdat je perse iets wilt met een jongen of iets dergelijks

Het valt altijd te proberen toch? Wie niet waagt wie niet wint…

Haha hot or not, dat dat nog bestaat! Toen ik 14 was ofzo deed ik dat wel eens met een vriendin samen op die site!

OT: Niet geschoten is altijd mis! Wat heb je te verliezen :wink:?

Ik zou het doen! Dan pas weet je het!

Kom jij uit Limburg? Omdat je later na zegt?:blush:

Ja! Haha. :’)

Dankjewel lieve meiden! Ik ga het gewoon proberen en ik zie wel verder hoe het allemaal afloopt. xoxo

Haha, dat zeggen ze hier in (Noord) Limburg allemaal, worden de Nederlands leraren helemaal gek van… :’)

Succes! x

Wat leuk! Een vriendin van mij heeft sinds kort ook een jongen leren kennen via hot or not, nu zijn ze samen. Btw hoelang zijn jullie nu samen? :’)

Nee natuurlijk niet! :’) Het is gewoon een leuk ideetje van die ene nieuwe jongen die ik heb leren kennen, en ik grijp gewoon m’n kans. Je weet het maar nooit!

Doen! Ik heb al 2 jongens leren kennen van Tinder en met één spreek ik nog steeds af.

Haha. Ik zou het zelf niet durven denk ik…
Ik hoor er ook een aantal vriendinnen over, maar dan is er een jongen te weinig op whatsapp of er is een klein ruzietje en BAM ze hebben weer een nieuwe hot or not/tinder jongen waar ze mee kunnen praten

Zo zie je maar dat zo’n app best handig kan zijn. x’) Mag ik vragen hoevaak jullie al hebben afgesproken en wat jullie dan meestal gaan doen? :’) Wat drinken of zo. Sorry, I’m curious.