Een jongen knap vinden

Is het normaal, dat je bijvoorbeeld als je 16 bent, en je vind bv een jongen van 14 jaar heel knap op een foto, dat je hem na 1 jaar nog steeds knap vind?
en dat je dan niet bang hoeft te zijn dat je hem later als je een paar jaar ouder bent hem nog steeds knap vind / verliefd op bent?

Ja dat is like, hééél erg normaal.

Je bedoeld of het raar is dat een meisje op een jongere jongen valt?
want dat heb ik ook wel ‘s gehad.
dan denk je ‘hmm, ziet er best goed uit’
blijkt 14/15 te zijn -.-’
Haha :stuck_out_tongue:

Dus je dénkt dat je misschien over een paar jaar wel verliefd op hem bent? Trouwens, knapheid heeft niets met leeftijd te maken, of je iemand leuk vind heeft wél met leeftijd te maken.

beter te jong dan te oud

haha een vriendin van me en ik lopen hele dagen door de stad/school: “ja, die is ook knap, dat wordt later een hele mooie jongen”
en dan zijn ze misschien 2 jaar jonger. en dan vinden we het jammer dat we 2 jaar jonger zijn.

gelukkig zijn dr ook genoeg leuke oudere jongens. =)

Haha nou dat kan best hoor!
Je kan toch jongens van elke leeftijd knap vinden? Het is toch niet zo dat jongere jongens ineens niet knap kunnen zijn :stuck_out_tongue:
En als je denkt dat je misschien wel verliefd op hem kan worden, nou dat kan ook best hoor. Ik val zelf eigelijk altijd op oudere jongens, maar waarom zou je niet op jongere jongens kunnen vallen?