Een jongen haat me, en ik weet niet waarom

Hoi lieve lezeressen van girlscene,
Ik heb een vraagje en misschien kan iemand me daarbij helpen:
Er zit een jongen in mijn klas (gewoon een jongen, vind m verder niet leuk ofzo) die mij om een 1 of andere reden ontzettend haat. Hij kraakt me de hele tijd af, en als ik iets vraag dan geeft hij me of geen, of een heel gemeen antwoord. Soms gaat het zelfs zo dat als ik ergens sta, en hij erbij wilt, dat hij me gewoon aan de kant duwt en uitscheld (hij duwt niet super hard ofzo, maar gewoon het feit dat hij me aan de kant duwt vind ik al raar…). Dat hij me haat is dus wel duidelijk, maar ik vraag me ontzettend af waarom. Ik heb hem nooit iets misdaan, aangezien ik niet echt met hem omga.
Verder lig ik ook gewoon goed in de groep, en lijkt hij de enige te zijn die zo’n hekel aan mij heeft.
Heeft iemand een enig idee waarom die jongen zo’n grote hekel aan mij heeft?

Hopelijk kan iemand me helpen!

Aan de mentor vertellen en dan misschien samen met de mentor in gesprek?

Ik zit er verder niet mee hoor, ik ben gewoon heel benieuwd waarom :wink:
Ik dacht misschien weet hier iemand het.
Jongens zijn gewoon zulke vreemde wezens haha.
Maar toch bedankt x

Het mooiste zou zijn als je hewoon is zou vragen waarom hij altijd zo vaag tegen je doet en daarbij toevoegen of ie fan van je is. Ben je soms fan van mij? en echt ongelofelijk hulpeloos voor aandacht doe je daarom zo fucking irritant en 'stoer tegen me ? Dat fan of aanbid je me odzo vind ik gewoon altijd een mooie toevoeging maar dat kan ook alleen ik zijn :joy:

Ik zou gewoon rechtaan vragen wat zijn probleem is

Tja jongens… ik had dat ook wel is hoor, maar is ineens zomaar overgegaan. Of misschien vind hij je leuk?.. maar weet hij niet hoe hij dat moet uiten en doet daarom gemeen?

hee meiden,
Ik heb donderdag een heel goed gesprek met deze jongen gehad en toen heeft hij gezegd dat hij me eigenlijk al heel lang leuk vindt.

Ik denk dat dit de reden is waarom hij zo deed. Ik vind het een beetje raar om zo te doen als je iemand leuk vind, maar het mysterie is op gelost :stuck_out_tongue:

Sommige jongens doen nou eenmaal vreemde dingen om je aandacht te winnen omdat ze niet beter weten, maar vertel, komt er nog een afspraakje achteraan :flushed:?

En nu zou ik hem dus kapot negeren. Plagen is liefde vragen, maar dat gaat wel te ver.

IK had iets geciteerd en toen las ik verder haha.

Ben inderdaad ook wel benieuwd wat je verdere acties gaan zijn haha

Dat zou ik juist niet doen! Misschien durft hij nu wel normaal te doen nadat hij het heeft gezegd en blijkt het echt een leuke vent te zijn!

Nee haha, ik vind hem niet leuk.
Maar ik ben in elk geval blij dat hij niet meer zo gemeen is en dat hij gewoon super aardig is nu :slightly_smiling_face:

Ah jammer hahah :stuck_out_tongue:, maar gelukkig is die niet meer zo nee!

Een leuke ‘vent’? Nou wat een leuke vent, die echt gemeen moet doen om de aandacht te trekken van een meisje. Komt bij mij ontzettend over als een onvolwassen joch. dat is heel wat anders dan gewoon ‘plagen’.

Misschien is die ook niet volwassen, we weten niet hoe oud hij is. Maar zoals ze al zei is hij nu wel super aardig nadat hij zijn hart gelucht heeft. Hij wist gewoon even niet hoe die het moest laten zien. Niet iedereen weet hoe die er mee om moet gaan als die iemand leuk vind.

‘Volwassen’ bedoelde ik ook niet letterlijk. Ik had het erover hoe hij zich gedroeg en vond het woord ‘vent’ misplaatst. Hij komt op mij namelijk over als een klein kutjoch.

Zo komt die bij mij ook over, maar sommigen doen nou eenmaal domme dingen als ze iemand leuk vinden. Dat zie je hier ook super vaak gebeuren en dat gebeurd ook met jongens. Hij was alleen even zo toen die nog niet had bekent dat hij haar leuk vond. Duidelijk dus gewoon dat hij even niet beter wist wat hij moest doen met zijn gevoelens.

Nou meiden, we zijn weer terug bij af… Ik heb werkelijk geen idee wat zijn probleem is maar sinds vanochtend is het opeens heel moeilijk om gewoon normaal te doen. Hij loopt me weer belachelijk te maken bij z’n vrienden en zegt weer kutdingen. Ik heb echt geen idee wat hem bezield, maar ik hoef niks meer met hem te maken te hebben. Ik ga niet meer tegen hem praten niks, hij mag het uitzoeken die eikel

Misschien heeft één van zijn vrienden een opmerking gemaakt? Zo zijn jongens nou eenmaal… :dry:
Of omdat jij hem hebt “afgewezen”?
En als hij jou echt “leuk” vindt, kun je daar iets mee doen, hem laten zien dat het je “kwetst”, maak hem dan niet belachelijk ofzo.
:hammer: :hammer: :hammer: :hammer: :hammer: :hammer: :hammer: :hammer: :hammer: :hammer: :hammer: :hammer: :hammer: :hammer: :hammer: (ik wilde dit even doen, had de hele tijd de drang daarna…wow. je word van hier naar kijken echt duizelig…)

En ja, wij doen ook allemaal rare dingen als het gaat over de liefde. *kuch kuch* stalken *kuch kuch*

Dus ja…
Geef je hem nu minder aandacht dat eerst? Misschien mist hij die aandacht en wilt hij die op deze manier weer krijgen?

Veel succes!!