een jongen die vroeger lelijk was en nu super hot is

Dus ik “kende” vroeger een jongen die laten we zeggen niet zo mooi was. Maar god, ik kom hem nu iedere dag tegen en hij is zo HOT geworden. Ik was bevriend met zijn zus maar nu niet meer. Ik zou graag wat meer contact met hem willen hebben maar ik durf niks tegen hem te zeggen! Dus Iemand een idee hoe ik een gesprek met hem kan beginnen? Ik paseer hem gewoon altijd op weg naar mijn school.

Dus je wilt met hem omdat hij nu wel knap is

dat hij eerst lelijk was is een beetje overbodig om te vermelden… gewoon dus een praatje maken, “hee lang niet gezien, hoe gaat het”

aantrekkingskracht misschien ? :slightly_smiling_face:

ja, hij was niet echt lelijk ofzo maar hij was me nooit echt opgevallen, snap je? Ik weet alleszins voor hoever ik hem kende dat het een hele lieve jongen is :slightly_smiling_face:

Haha, zal eens proberen (als ik durf). Ik dacht er misschien aan om te vragen hoe het met zijn zus ging ofzo. Ik weet het niet.

Hem gedag zeggen misschien als je hem ziet? of naar hem glimlachen?
Je kan inderdaad zoals je hierboven al schreef, gewoon een praatje met hem te beginnen bijvoorbeeld: ´Hoe gaat het met je zus?´
Als je die stap al heb gezet, zal je er zeker zelfverzekerder van worden!

Probeer een gesprek aan te knopen als je hem tegen komt.

Eerst is hij lelijk maar als weer knap is dan heb je wel interesse vreemd. :flushed:

Hier is een algemeen topic voor: het “Hoe raak ik met hem aan de praat” topic.