Een jongen die niks van zich laat horen?

Nou ik zal mijn probleem kort uitleggen, ga ik iig proberen… :relieved:
Ik heb een paar maanden (4 maanden ofzo) geleden een jongen ontmoet via een vriendin, die kwam ik toevallig 3 maanden geleden tegen en we wisselden onze msn uit.
Elke dag sprak ik hem op msn, en al gauw gingen we ook over op smsen. Toen heeft hij me uiteindelijk mee uitgevraagd, uiteindelijk hebben we 5x afgesproken en ik dacht dat hij me wel zag zitten… :flushed:
We hadden nog een afspraakje gepland maar die had hij afgezegd met een vaag smoesje met dat hij misschien iets moest gaan doen. En toen heb ik met mijn domme kop een smsje gestuurd met ;
‘‘Als je niet meer met me wilt afspreken dan mag je het ook gewoon zeggen, dat je weet je hea?’’
Alleen nu heb 2 weken niks van hem gehoord. En nee hij is niet op vakantie :stuck_out_tongue:
Ik heb hem een paar keer gebeld en 1 smsje gestuurd. Maar helaas niks.
Nou is hij maandag jarig en miss dat ik dan een smsje kan sturen met;’’ Hey gefeliciteerd met je verjaardag hea! En miss dat we opnieuw kunnen beginnen ofzeu? x ‘’
Of zeggen jullie dit is weer een domme actie? Ik hoor het graag van jullie!
x

Nou, ik denk niet dat je zomaar opnieuw kan beginnen, ik zou het ook niet doen als ik jou was; jij hebt eerlijk gevraagd of hij nog wel af wilt spreken, en als hij je opeens niet meer ziet zitten, is dat heel jammer =(
Ik zou hem wel feliciteren, je gaat je niet verlagen tot zijn kinderachtige niveau ;]

X

Kut he als ze niet reageren!
maar ik denk dat je hem wel moet feliciteren, wel zo vriendelijk.
Kan hij gelijk meemaken wat hij mist;)

Hm… Als hij al 2 weken niets van zich laat horen?
Ik denk niet dat hij dan nog erg geïnteresseert in je is…
Ik zou of gewoon wachten op reactie of gewoon laten zo.
Als hij je ziet zitten laat hij heus wel wat van zich horen.
Ik zou er niet achteraan gaan.

Nu ja ik heb dat ook eens gehad en dan bleek achteraf dat hij gewoon te verlegen was ik zou gewoon vragen ‘‘wat heb ik verkeerd gedaan, plots ben ik lucht voor jou! Ik zou graag een uitleg krijgen want nu weet ik ook niet wat ik fout gedaan heb, hoop van je te horen x’’ zoietsz zou ik ook sturen :slightly_smiling_face:

Gewoon laten gaan?
als hij je echt zo leuk vind, laat tie echt wel wat horen,
sorry, but he is just not that in to you