Een jongen die met een open mond naar me staart

Heeyy meiden het is me opgevallen dat een jongen van mijn school me soms aankijkt met een open mond.
Hij kijkt soms heel normaal naar mij en soms met een glimlach. Maar ik heb hem een paar keer betrapt toen hij naar me stond te staren met een open mond. Jullie denken nu zeker dat het een hele vieze jongen is, maar zo keek hij niet. Het was best druk om ons heen en hij keek heel gefocust naar mij en zijn mond was open, niet een klein beetje maar best wel opvallend (alsof hij verbaasd was of even gedachteloos was).
Ik heb dit nooit eerder meegemaakt en weet niet wat ik hiervan moet denken.
Hebben jullie dit wel eens meegemaakt?
Wat zouden jullie denken? dat hij nerveus is? dat hij me leuk vind? of zou hij me heel aantrekkelijk vinden en seksueel fantaseren over mij op dat moment? ( Ik heb geen grote borsten of inkijk en hij keek naar mijn gezicht).

is dit serieus…

^^ wat vinden jullie er niet serieus aan dan?
maar oke misschien ligt het aan mij, ik ben erg geïnteresseerd in lichaamstaal.

HAHA.

Ik vind deze reactie echt nutteloos, ze vraagt toch gewoon of anderen het misschien ook ooit mee hebben gemaakt?

OT: Ik heb het nog nooit meegemaakt, maar ik zou het best gênant vinden.

Ik weet niet vanwaar die reacties komen boven mij maar misschien moet je hem gewoon eens aanspreken gewoon nonchalant hey zeggen met een glimlach als ie dan rood word of verlegen vind ie je waarschijnlijk wel leuk, denk ik !

Nooit geschoten altijd mis he!

^^ Dat doe ik wel eens, hij is ook een lieve jongen.
Daarom vind ik dit het ook een vreemde actie van hem ahah.

het komt een beetje raar over…

(offtopic: weet je dat jouw username verkeerd gespeld is?)

Ik heb het nog nooit mee gemaakt!

Ik heb wel eens dat de tandpasta van mijn tandenborstel afvalt in de afwasbak, maar soms zelfs ook op de grond!!! Wie heeft dit nog meer?

Kortom, nee dit topic is nutteloos.

Ja ik had dat op vakantie met een man van een jaar of 42 in het zwembad en dag op dag staarde hij naar me alsof hij hele fantasiën in zijn hoofd had totdat hij naar me toe kwam om te vragen naar mijn e-mail adres. Daarna is mijn vader naar hem toe gegaan om te zeggen dat hij ermee moest stoppen. Maar hij was volgensmij geestelijk niet helemaal in orde & hij was er met zijn vrouw/moeder, iig een hele vieze dikke vrouw van een jaar of 55/60.

Haha sorry maar dit vond ik heel grappig :’)
Maarre, geen idee wat er in die jongen omgaat. Is hij leuk? Ga dan eens met 'm praten ofzo.

Het zou kunnen dat hij je mooi vindt, omdat hij zo staat te staren. Vraag het hem anders eens een keer.

Staar terug, mét je mond open uiteraard.

Misschien wilt hij wel vliegen vangen met zijn mond? Weet jij veel.

Heeft hij niet standaard een open mond haha.
Vroeger deden mijn ouders dan het volgende zeggen: Bzzz, bzz…
Alsof er een vlieg in je mond zal vliegen.
Dan doet ie hem wel dicht.

HAHAHA