Een jongen die je lastigvalt,,

Ik zit op fitness, en er is een jongen, die vind me leuk & ik hem NIET.
Ik word gek van hem, hij smst me 10 x per dag en hij belt me supervaak, ik wil niet lullig doen, want hij zit bij me op fitness, maar het is superirritant!

Hellup!!
X

Zeggen dat die moet kappen en jou met rust moet laten.
Lijkt me wel logisch.

ik zou het tegen hem zeggen, ook al zit hij bij je op fitness.
gewoon bot gaan doen, heeft hij het echt wel door.
en als je dat niet wil weet ik het ook niet.

Over het bellen… Kan je altiijd even naar je provider bellen of helpdesk, zodat zij zijn nummer kan blokkeren. ( Hun kunnen ook zien als iemand zn nummer verborgen houd, wie het is )

Verder gewoon duidelijk zijn tegen hem dat je niks met hem te maken wilt.

Zeg het hem.

Jep. Als je er last van hebt, laat het hem gewoon weten.

Geen smoesjes, en onduidelijke “verzachtende” dingen zeggen. die snappen jongens niet.
tell him the truth

Ja, droog reargeren en hints snappen ze echt niet. (echt dom zijn sommigen maarja)
Dus gewoon zeggen: Zou je me niet willen bellen/smsen?

Er was ook een jongen die mij lastig viel toen ik 13 was, hij vertelde iedereen dat ie van me hield en wachte me altijd op in de fietsenkelder, dan ging hij achter me aan fietsen en zeggen dat hij van me hield maar ik was pas 13! nu denk je misschien, wat lief, maar ik vond hem echt niet leuk en werd er bang van. hij vroeg me verkering dus ik zei, “heel erg sorry, maar ik ben niet verliefd op je” ik wilde hem niet kwetsen, dus hij zei “op wie dan?” dus ik “op niemand” (dat was ook zo) maar dat zag hij als z’n kans dus ging hij door, altijd me “stalken” en uiteindelijk kon ik er niet meer tegen want hij begreep mijn hints niet en ook niet van m’n vriendinnen.
Toen ben ik naar mijn mentor gegaan en die is met hem gaan praten en toen hield hij gelukkig op. Ik vond het echt heel erg om hem te kwesten maar altijd als ik aardig deed vatte hij dat op als een liefdesverklaring… ik weet niet of dit helpt maar nu weet je dat je niet de enige bent :wink:
p.s. negeren werkte ook niet

niet terug smsen,
niet opnemen of gewoon een beetje bot reageren als je nisk van hem moet
nou ook were neit zoo bot dat je hem beledigd ofzo maar gewoon iets midner intresse tonen,
dan merkt ie vanzelf wel dat je hem neit leuk vind.

Je kunt trouwens hem ook wegdrukken. Want je weet het wanneer mensen je wegdrukken dus dat is wel een duidelijke hint als je dat altijd doet.
Lijkt me.

Waarom heb je hem dan je nummer gegeven?