Een jongen die hulp zoekt, friendzone of niet????

Hey,
geen idee of hier vaker jongens komen, maar nu wel en deze heeft een probleempje haha. Ik heb een probleempje met n meisje en ik ik zou hulp erg waarderen! Ik ken haar nu al een jaar en wilde eerst niet eens vrienden zijn, later werden we beste vrienden, we hebben enorm veel berichten verstuurd via app (21 duizend). Nu denk je: hij zit in de friendzone, en hij weet het zelf, wat wil deze gozer? Nou, ze was nog niet ontgroend en wilde dat heel graag, haar vriendinnen zagen mij al als de perfecte kans en ik heb d’r uiteindelijk gezoend, ik merkte dat ze dit heel graag wilde, en ik? ik merk dat ik sinds 1 a 2 weken verliefd op d’r ben… Mijn vraag is nu, je zoent toch niet je beste vriend? ze wist natuurlijk wel dat ik dr wilde zoenen, maar alsnog… Als je je beste vriend zoekt zie je hem toch wel als meer? Ik snap vrouwen niet hahha, iedere tip/opmerking is welkom dames!!
Groetjes,
Bas.

Stap op haar af, en vraag hoe het zit. Vertel haar dat je haar leuk vind of vraag haar een keer om wat samen te gaan drinken. Meiden kunnen het over het algemeen wel waarderen als je gewoon zegt hoe en wat je denkt of voelt.

Jongens zijn hier overigens verboden, dus ik denk dat dit zo gesloten wordt.

Dat klopt.