een jongen aan spreken

Hey ik vroeg me af hoe je een jongen benadert welke je leuk vind

Ik weet niet hou oud je bent,maar hou volgende keer je sarcastische opmerkingen voor je please

maar femke,
Hoe ken je die jongen?

@ lol
Ik ben het eigenlijk wel eens met Medsestra, ik vind het een mooie en duidelijke omschrijving die een grote kern van waarheid bevat.

offtopic: thanks voor jou mening,hebben we ziek veel aan
Ik wil niet gemeen overkomen,maar opmerkingen zoals die van medsestra irriteren me mateloos.

iemand start niet een topic om zo domme opmerkingen te krijgen

@lol true :beer:
you goooo gurlll :bowing_man:

@lol
Anders calm je je tits even. De enige die momenteel gemene opmerkingen maakt ben jij. XJustOneLife heeft gewoon het recht om een mening te hebben zonder dat jij haar verteld dat we niks aan haar mening hebben.

Ontopic:
Eigenlijk wat er al gezegd wordt. Gewoon op hem aflopen en hem aan spreken. De eerste keer zal het een beetje eng zijn maar je zult zien dat het allemaal wel mee gaat vallen (:

Iedereen hier mag serieus eens een stuk minder kinderachtig gaan doen.
TS stelt gewoon een vraag en niet iedereen is het gewend om een jongen aan te spreken dus doe in godsnaam allemaal niet zo ongelofelijk kinderachtig.

Ontopic: Het ligt echt geheel aan de context. Ken je hem persoonlijk? Hoe ken je hem? Heb je gezamelijke contacten etc.
Als je hem niet persoonlijk kent, zorg dat je via via met hem in contact komt. (al lijkt het me dan dat je hem meer aantrekkelijk vindt dan leuk aangezien je hem verder niet kent)
Als je hem wel kent, gewoon vriendelijk een gesprek beginnen. Als je het eng vind, begin via social media en zoek mekaar dan eens op bij het uitgaan of op een feestje ofzo

yo niemand vraagt om jouw mening :wink:
en wat is gemeen aan mijn opmerking

ik stop al te reageren

Niemand vroeg ook specifiek om jouw mening of wel soms?
Volgens mij ben je gewoon nog niet heel oud en probeer je stoer te doen, maar dat werkt niet zo. Reageer gewoon normaal.

Het gemene aan jouw opmerking is dat je duidelijk het idee hebt dat jij wel mag reageren zoals je wilt, maar als iemand anders reageert zeg je ‘‘niemand vroeg om jouw mening’’ Dat heb je nu al bij twee personen gedaan. Als dat is hoe jij vindt dat dingen moeten gaan ga je het nog heel moeilijk krijgen kan ik je vertellen.

Dit. Naar hem toe lopen en hem aanspreken. Zelfvertrouwen hebben is sexy!

Nou lol thanks voor je mening, hebben we heel veel aan.

Ontopic: ik denk dat het afhangt van de situatie. Waar ken je hem van, hoe oud ben je, hoe oud is hij, ken je hem persoonlijk? of is het iemand die je iedere dag ziet en waar je nieuwsgierig naar bent.

Graag ontopic weer allemaal.

Meestal maak ik een woordgrap