een jonge van mijn klas

hey, kan iemand mij helpen.
ik ben smoor verlieft op een jonge van mijn klas , ook zijn we heel goede vrienden .
ik zit nu naast hem in de klas en we lachen, en doen wat gek , maar hij maakt ook veel nutteloos contact.
kan dit een teken zijn dat hij ook wat voor mij voelt?
ik weet niet wat te doen .
ik wil hem niet kwijt als vriend .
maar mijn gevoelens verbergen word moeilijk, ik word er slecht gezind van , en hij ziet dit , en maakt zich zorgen . soms moet ik wenen van niet weten wat te doen . en soms zelfs in de klas staan de tranen in mijn ogen.
alle hulp is welkom .

groetjes
marjotje xx

Mag ik vragen hoe oud je bent?
En samen lachen betekent niet gelijk dat hij je leuk vind, daar moet je op een andere manier achterkomen.
Staart hij je vaak aan & als je kijkt, kijkt hij dan weg?
Als je het wilt weten zou je het hem toch echt moeten vragen…

Succes
X

Waarom vragen mensen eigenlijk altijd TS haar leeftijd? Dat doet er toch helemaal niet
toe als ze gewoon hulp nodig heeft?

OT: Ik zal eens een keer afspreken met hem. Of gewoon met hem whatsappen en dan gewoon proberen erachter te komen of hij wel geinteresseerd is in je. Succes!

*jongen… sorry, hier heb je niks aan

Nouja ik vind dat er wel een verschil zit tussen verliefd/verkering als je 12 bent en flirten/relaties als je 17 bent. Dus dan zou ik mijn advies daarop aanpassen.

Maar inderdaad afspreken, buiten school kijken of jullie het ook goed kunnen vinden etc.

Heeii,

Ik snap hoe jij je voelt want ik heb hetzelfde, en ik vind niets vervelender dan er de hele tijd achter moeten komen of diegene ook op jou is, haha. Ik denk dat “hij” jou wel leuk vindt, maar het niet durft te zeggen. Dan moet je denk ik toch maar zelf iets proberen te regelen. Je zou ook aan een vriendin of zo kunnen vragen wat hij van je vindt. Bij mij was het zo dat een vriendin van mij het zei maar hij het niet snapte, en tegen een ander zei hij dat hij niet hoorde wat ze zei. Nu doet hij nog steeds zo “kinda flirty” tegen mij, dus het is heel vaag allemaal. Jongens zijn ook zo ingewikkeld? (;
In ieder geval veel succes, ik weet dat je het kan! xx

Jij bent ingewikkeld. Als je het wil weten vraag je het, klaar. Jongens kunnen niet in jouw kop kijken.

Dankje Snotter, dat jij verteld wat ik denk.