Een jaar na beëindiging relatie nog steeds heartbroken

• weg xx

zo denken er meer mensen na een relatie. maar dat is echt niet zo. geef het tijd. je zegt dat hij je niet met respect behandeld heeft. er zijn heus wel wat jongens die dat wel doen…

Dat gevoel heb ik ook een beetje, alleen ben ik 19 en heb ik net mijn eerste relatie achter de rug om het zo maar te zeggen.
Geef het tijd. Je mag je er rot om voelen, maar herpak jezelf ook weer!
Als je het een plaatsje hebt gegeven val je vanzelf voor iemand anders :slightly_smiling_face: Maar je moet er wel open voor staan. En zoals het nu klinkt sta je er sws niet voor open omdat je teveel met je ex bezig bent (in mijn ogen).

Bedankt voor je reactie!
Ik heb geen ‘vereisten’ hoor, ik vind het alleen belangrijk dat het een lieve en empathische jongen is met wat hersens die ambitieus is en dus wat vooruit denkt in het leven. :slightly_smiling_face: (Hopelijk komt dit idd niet oppervlakkig over, haha. )
Ik denk best veel na over alles , dus ik veronderstel niet dat ik oppervlakkig ben. Ik ben gewoon bang om aan een relatie te beginnen die uiteindelijk nergens toe zal leiden.

Nog eens bedankt voor je reactie! x

Ik begrijp eerlijk gezegd niet goed waarom je hem mist, aangezien hij geen respect meer voor je had, je nergeerde en soms gemeen tegen je was. Ik snap ook dat het heel rot is dat hij je van Facebook heeft verwijderd, maar misschien is dit alleen maar beter, want op deze manier wordt je niet steeds met hem geconfronteerd. Geef alles wat tijd doe leuke dingen en probeer hem te vergeten. Ooit kom je weer een super leuke jongen tegen en dan ben je blij dat je van je ex af bent :slightly_smiling_face: Sterkte!

Ik snap nooit waarom mensen terug gaan naar hun ex eigenlijk. Echt een lul. Maar je probeert hem niet te vergeten, dus daar moet je wat harder aan werken. Ga leuke dingen doen. En ja, je zal afentoe even terugvalletjes hebben. Ga vooral geen relatie aan als je er nog niet klaar voor bent. Er komt wel weer iemand op je pad!

Ik snap je angst… Ik ben nu 22 en ik ben al 3 jaar vrijgezel… En steeds weer mislukt het als ik iemand leer kennen, of mij er voor open stel (oké, iedere keer, ik heb mij 2 keer in die 3 jaar proberen open te stellen voor iemand, maar beiden wilden dus verder niks met mij) en verder lijk ik ook nooit iemand te ontmoeten waar ik die klik mee heb… Ik ben ook wel eens bang: zal ik alleen eindigen? Zal ik iemand ontmoeten? Waarom wordt niemand verliefd op mij? Of wordt ik niet verliefd of iemand die mij wel leuk vind?

maar aan de andere kant, is dit juist het moment om te focussen op de toekomst en een sterk onafhankelijk persoon te worden! Leef voor je eigen geluk, je komt vanzelf wel iemand tegen waar je die klik weer mee zult voelen… En je moet (advies wat ik ergens anders van iemand las, en nu wel goed vind) geen relatie willen als je eenzaam bent, dan doe je het om de verkeerde redenen… Stop met zoeken, ga gewoon zoals je al zegt focussen op school en carriere, dan, wanneer je het t minst verwacht zul je zo weer een keer iemand ontmoeten en vast ook weer een keer gevoelens krijgen :slightly_smiling_face:

I feel you, zo zo zo zo zo zo zo zo erg. :sob::muscle:

Alles komt goed! Have faith.

Je hebt een note en je mag altijd reageren. :slightly_smiling_face: