een jaar jonger

ik hoor bijna altijd dat als een meisje een vriend heeft dat hij even oud is of een paar jaar ouder… maar mijn vraag is dus kennen jullie iemand of hebben jullie zelf een vriendje dat een jaar jonger is dan jou… ik heb namelijk wel een vriend die een jaar jonger is :slightly_smiling_face: en t lijkt net alsof ik de enige ben :stuck_out_tongue:
xx

K ben op iemand die 4 maanden jonger is dan ik :stuck_out_tongue:, k ken genoeg mensen die een vriend hebben die zelf jonger is dan hun, ik zelf heb voorderest nooit met iemand gehad die jonger is dan ik,

Heb ik niet, maar dat maakt allemaal toch niet uit :slightly_smiling_face:

Uuh, nee heb ik zelf niet, maar kende wel iemand die bijna iets had met een jongen die een jaar jonger was. Verder ken ik niemand die dat heeft eigenlijk…

@ meai; mij maakt het helemaaal niks uit hoor :stuck_out_tongue: ben alleen nieuwsgierig :stuck_out_tongue:

Ik heb ooit iets gehad met iemand die n jaar jonger is… En dr zit nu een meisje bij mij in de klas, en dat is gewoon fout… Dat kind vind gewoon iemand leuk die 4 jaar jonger is als haar…:S Dat is toch fout?! Zij zit in de 3e en dat kind in groep 8…:S

Ik ben een late leerling, dus alle jongens waarmee ik omga zijn ongeveer een jaartje jonger.
Maar dat maakt mij niet zoveel uit want die jongens zijn toch twee koppen groter dan mij! xD
(alleen jammer dat ze soms zo kinderachtig zijn)

Mijn vriend is een jaar en 3 maanden jonger. Maar alles gaat al 3 jaar goed tussen ons en iedereen om ons heen geeft er ook niet veel om.

Jaa en vriendin van mij is 15 en had ong een jaar met een jongen die 2 jaar jonger was dan haar

Heb ik zelf nog nooit gehad, maar mn moeder is wel ouder dan mijn vader :slightly_smiling_face:

*denkt na*
nee volgens mij ken ik niemand die zoiets heeft…
maar wat maakt het uit
toyboys zijn hot (a)

Een jaar jonger maakt niet zo heel veel uit vind ik… ik wil altijd eigenlijk wel een jongen die ouder is, maar dat komt omdat ik nog nooit een leuke jongen tegen ben gekomen die een jaar of meer jonger is dan ik! Het gaat niet om de leeftijd, maar om het karakter toch? Al vind ik het wel raar als je 17 bent dat je dan met een jongen van 13 hebt… dat is echt een heel groot verschil! Maar je moet het natuurlijk áltijd zelf weten, het gaat toch om jou?

Ik heb ook een vriendje wat anderhalf jaar jonger is dan ik.

Kryg wel eens reacties van Oh?! maar t kan me echt nix schelen,
ik merk ook helemáál niet dat hy jonger is dan ik.

Ik vind soms dat er maar van een meisje verwacht wordt dat ze een vriendje ‘moet’ nemen wat ouder is dan zy, anders is het ‘raar’.
Vind ik absoluut niet!

Oke, dat een meisje wat in de derde klas zit heeft met een jongen uit groep 8 vind ik ook een beetje té,
maargoed eigenlyk kan ik daar niet over oordelen omdat ik ze niet ken :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

Whatever de leeftijd! Als je maar gelukkig bent samen :slightly_smiling_face:
Toch?

ik vond eerst een jongen leuk ( hij mij ook wel volgens mij :stuck_out_tongue: maar we hadden niks) en die is een jaar jonger als mij…
maar wel meerder mensen hebben dat gewoon joh :grinning: niks geks aan

ik heb niemand, maar alleen als hy echt echt leuk is kan t wel. 2 jaar is al teveel

okee mijn vriend is dan een jaar en 3 maanden jonger dan mij maar ik heb er ook schijt aan wat mensen daarvan vinden :stuck_out_tongue: en ik vind hem best wel volwassen :stuck_out_tongue: en het bevalt me eigelijk heel goed :grinning:

Ik vind opzicht niet dat een jongen van 2 jaar jonger téveel is, als je een vriendje hebt dat 2 jaar ouder is is dat toch ook niet té?
Leeftijd maakt niks uit, zolang het klikt is het goed…

ja hoor, mn neef heeft een vriendin die ouder is, en ik ken er nog wel een:P
dus zo erg is het niet hoor… het komt andersom alleen vaker voor

Tegenwoordig heeft veel mensen wel een vriendje die jonger is dan diegene.

oke oud topic
anyway, ik vind iemand leuk uit de 2e, en ik zit in de 3e.
en andersom kan het toch ook?