Een jaar er tussen uit. Au Pair in Engeland.

hee
Ik vroeg me af of er meer mensen waren die na hun diploma niet gelijk aan een opleiding beginnen, maar een jaartje au pair worden in het buitenland.

Wat is jullie ervaring? Wordt het niet eenzaam, omdat je niemand in die omgeving kent? Heb je veel vrije tijd en is het gezin aardig? :slightly_smiling_face:

Liefs

Ik heb zelf geen ervaring, maar een nicht van mij heeft dat wel gedaan en is naar Australië gegaan. Ze heeft het daar heel erg naar haar zin gehad en ook vrienden gemaakt! Ik geloof dat het vanuit een of andere organisatie ging, waardoor ze met nog meer au pairs daar zat (Waar ze geloof ik ook mee omging). Zelf zou ik het niet zo snel doen, maar zij vertelde echt dat het een fantastische ervaring is!

Ik heb er geen ervaring mee maar mij lijkt het wel heel leuk, ik ga dit topic volgen!

Dit lijkt me echt super leuk, heb toevallig gister nog informatie opgezocht op internet! Alleen ik wilde dan zelf ook Frankrijk of Engeland maar bij beide moet je 18 zijn en ik ben na m’n eindexamen 17 helaas :frowning_face:

Heee, ik heb net mn examens gehaald (ben 18, nu eindelijk mn havo gehaald, dus even helemaal zat van school…). Ik heb me ingeschreven op een au pair-site en heb nu een familie gevonden in London! :slightly_smiling_face: Ik vind het wel super spannend en ook wel eng natuurlijk, omdat je toch wel iedereen hier achterlaat (je vrienden, familie etc.) maar het lijkt mij ook wel een hele goede ervaring, omdat je toch wel veel zelfstandiger wordt! 2 van mijn zussen hebben het ook gedaan en die hebben er ook hele goeie ervaringen mee gehad! :slightly_smiling_face:

Maargoed, ik kan dus niet echt vertellen wat mijn eigen ervaring is. Mijn zussen hadden wel vrij veel vrije tijd, je hebt sowieso bijna in alle families wel de weekenden vrij om er op uit te gaan!

Upje! :grinning:

Oh leuk! Dat wil ik ook het liefst als ik mijn havo diploma gehaald heb naar Londen. Wanneer ga je? Alvast heel veel plezier! :grinning: