Een irritante vriend..

Hee allemaal,
Dit is geen fake account, maar ik wil graag dit berichtje zeer anoniem plaatsen.
Het gaat over mijn vriend, hij is de laatste tijd heeel vervelend.
Hij heeft het alleen maar over dikke tieten en lekkere wijven (okee alle jongens doen dat, maar die van mij in overvloed, ik verzeker je) Hij komt nooit z’n afspraken na, en komt àltijd te laat. Als hij bij me is, wil hij altijd seks, het kan niet een keer zonder seks. Hij kan absoluut geen afspraken maken en over alles is hij onduidelijk. Mijn moeder begint hem ook al vreselijk irritant te vinden, vooral om die tietenpraat en ook omdat hij nog nooit bedankt heeft gezegd voor iets (like, het eten, slapen dagjes mee weg enzo)
Maar ik zit nu te twijfelen, moet ik het uit maken òf het aan houden en er iets tegen hem over zeggen, en als ik er iets over zou zeggen, hoe moet ik het dan brengen? Hebben jullie tips??
xxx

Ik zou erover praten. Gewoon, vragen waarom hij het alleen maar daarover heeft.

oh my god

DUMPEN DIE HANDEL

:nauseated_face: wat een **%!àù+

Ik zou het sowiezo tegen hem zeggen en het erover hebben.
Gewoon zeggen dat jij het niet leuk vind en anders een break nemen ofzo?

Ik denk dat je even goed na moet denken. Met hem praten erover. 1 week de tijd geven om zich te verbeteren. Zo niet dumpen.

Heb het er eerst over, vind ik. Maar hij heeft dus niet altijd zo gedaan? Dan kun je eerst vragen of er iets aan de hand is met hem of vragen of hij nog gek op je is ofzoiets. En als hij vraagt waarom, gewoon vertellen dat hij opeens zoveel over tieten en wijven praat en alleen maar seks wil.

Dat van je moeder en het nooit bedanken enzo zou ik dan eerder voor een later moment bewaren, anders wordt het wel heel aanvallend, lijkt me.

Wat me niet duidelijk is is waarom je met hem hebt? Dit klinkt namelijk niet echt als een leuke jongen

ik zou daar niet eens meer mee gaan praten, en het klinkt ook niet of je hem nog heel leuk vind.

ach, misschie nvragen of er iets aan de hand is waarom die zo doet, zo niet uitmaken.

de vraag is vind je hem nogwel echt leuk ?
als het antwoord nee is dumpen
en als het ja is dan zou ik als ik jou was het gewoon zegge hoe je erover denkt en vragen of hij je nogwel ziet zitte want anders is het ook niet echt normal dat hij over anderen wijven praat enzo snapje

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[quote]Hij heeft het alleen maar over dikke tieten en lekkere wijven (okee alle jongens doen dat, maar die van mij in overvloed, ik verzeker je) ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[/img]
Doen alle jongens dat? Heb mijn vriendjes er nog nooit over gehoord…

Maar wat is nou eigenlijk de reden dat je wel met hem hebt?

met hem praten om hem te laten verbeteren.
als dat niet lukt, zou je het moeten overwegen om hem te dumpen.
er lopen veel lievere jongens rond dan dat!

Das egt fck’n irritant.
mijn ex deed dat ook egt super veel en als ik zei
ik heb even geenzin (insex.) werd die chagerijnig zovan
NOUDANNIET.
en dan ging die slapen of whatever of hij dringde door
tot ik zei nou waarom ook niet…
terwijl ik soms egt geen zin had…
t is zeer vervelend en moeilijk om er wat over te zeggen
maar ik zou er wel over gaan praten…
hij heeft het uitgemaakt om een stomme reden
hij vond dat ik dom en raar deed de laatste weeek,
ik heb hem nu uitgelegt dat dat daarom kwam
hij was altijd gemeen tegen me
nu heeft hij dikke spijt en wil me graag trug,
het heeft dus wel geholpen om het hem te zeggen…
tis misschien bij me een beetje laat gebeurt maar
als je er nu wat over zegt hoef je dit niet meer meetemaken
al dat gezeur van ik wil je trug :l
Successs :flushed:

Eerst praten, kijken hoe hij reageert:
reageert hij goed: kijk of het veranderd
reageert hij slecht: hij is gewoon niet “de ware” voor je, hij moet jouw gevoelens ook kunnen accepteren.

en hoe je er over moet beginnen?
Hmm, dat is natuurlijk moeilijker…
-denkdenk-
praat hij met jou over die “lekkere wijfen” enzeu? Zeg dan dat je dat niet leuk vind.
en zeg uberhaupt hoe je je er over voelt (;
success :slightly_smiling_face:

Ik zou het er eerst met hem overhebben, misschien heeft hij helemaal niet door dat ie zo raar doet(ja, jongens hebben dat niet altijd door haha).

En als het niet verandert, en je je daardoor niet meer bij hem op je gemak voelt, zou ik het inderdaad uitmaken.

Jongens in de puberteit… ^^

hoelang heb je dan al iets met hem?
en zoals de rest, praten helpt hoooop ik~!