Een hele (on)bereikbare jongen

Hee,

Dus ik zit met iets en ik wil jullie mening eigenlijk wel even horen…
Ik heb sinds een paar maandjes bijles voor een bovenbouw vak en ik krijg bijles
van een jongen die 2 jaar ouder is dan dat ik ben.
In het begin ging het eigenlijk al best goed tussen ons, serieus maar af en toe ook gewoon gezellig.
In de periode dat ik begon met de bijlessen had ik nog een vriendje, maar dat is uit gegaan.
Mijn bijlesleraar komt nu meestal 2 uur per week of eens in de 2 weken en elke keer worden we steeds meer vrienden. Alleen sommige gesprekken die we hebben voelen soms alsof er een andere spanning tussen ons is en ik voel me daar heel prettig bij. Hij is ook totaal zichzelf bij mij.
Ik wil alleen niets vragen of voorstellen om elkaar op een andere manier te bekijken, want we hebben
een zakelijke relatie en ik betaal hem.

Wat denken jullie? wat moet ik doen?

x :hugs:

Zolang jij hem betaald moet je niks doen want jij bent een andere positie dan hij.

Ja dat vind ik dus ook

Hoelang krijg je nog bijles van hem?
Misschien kan je daarna iets proberen?
Nu moet je wel even bedenken of een jongen iets met een meisje wil dat twee jaar jonger is. Het kan wel maar er is ook een kans dat hij dat niet wilt, en vooral niet omdat hij je bijles heeft gegeven. Dat geeft een bepaald gevoel met zich mee

Misschien nog een jaar en jaa dat weet ik niet. Ik voel wel gewoon een goede band zeg maar. Misschien is het na die tijd wel okey, maar dat moet de tijd ook leren denk ik.

Dat is denk ik wel het beste.

Don’t eat where you shit. Pas iets beginnen als de bijles voorbij is.

Of don’t shit where you eat. Geen idee welke het nu is.

Dussss, als je zelf al heel goed weet dat je nu niks met hem moet beginnen, waarom open je dit topic dan?