Een hele goedeavond!

Hallo allemaal,

Mijn naam is Jamie Anna Johanna van Zijl. Zeg maar Jamie. Ik ben 16 jaar oud en ik ben rechtshandig. (spicy detail!) Ik woon in haarlem, ga nu naar 5 Havo en ik werk in een callcenter. Ik heb me hier aangemeld omdat ik het leuk vind om naar verschillende kleding te kijken en inspiratie op te doen. Zelf hou ik het meeste van hele aparte kleding. Funky & retro vind ik de leukste kledingstijlen. Ik koop bijna nooit bij de H&M. en als ik er wel kom, alleen voor een basic truitje of voor een riem. In 2ehands winkels ga ik altijd helemaal los, en koop ik de apartse dingen voor 1 of 2 euro. Natuurlijk loop ik ook weleens gewoon in een spijkerbroek met een simpel truitje.

Ohja, ik heet Latinjunk omdat Latin gewoon geweldig is! Ik ben heeeeelemaal gek van salsadansen. Maar Salsajunk was al bezet. Toen werd het dus maar Latinjunk.
Hobby’s zijn salsadansen (joh!), naar dance/latinparty’s gaan, toneel spelen, naar toneelstukken gaan, gek doen, lachen.

Dat was een lang verhaal. Nu ga ik weer verder lezen. Ik zoek nog wat leuke tips om mijn lelijke witte zeemanschoenen ‘optepimpen’.

Nog een fijne dag verder.

Hi! Welkom :wink: xx

Welkom :wave:

Welcome to the club8)

hoihoi
Veel plezier op girlscene :relieved:

hallo,
& welkom

Welkom en je hebt je leuk voorgesteld ^^

welkom en supaah veel plezier hierr… als je vragen hebt…: note me maarxD

Welkom!!