Een heel mooi verhaal... <3

Hallo beste girlsceners :slightly_smiling_face: :slightly_smiling_face:
dit word mn eerste verhaal!! ik vind het erg spannend HiHi :grinning: maaaar… ik ben ook een betjje nerveus…! af en toe schrijf ik voor meself wel wat, maar nooit echt gedeeld met mensen!
Dus ik hoop op leuke reacties okee ik geef nu alvast een stukj, een voorproefje… !! :slightly_smiling_face: ik hou er een beetje van om romatische en fantasierijke verhaaltjes te schrijven!

Rosa liep over de stoep. Ze struikelde…
Iedereen die haar zag vallen lachte haar uit. Ze was Rosa nou eenmaal!! Een grote onhandige kluns. ze kan nooit iets goed doen…
Maar op een dag kwam er een hele mooie jonge prins naar haar toe. hihi
‘Hoi meisje, Hoe heet jij?’ zei de prins. ‘Eh Rosa, wie mag jij wel niet zijn?’ Rosa was helemaal verbaasd. Niemand wou met haar praten, omdat ze dachten dat ze ongeluk bracht. ‘Ik ben de prins van Egypte!!’ zei de prins trots. ‘jaja, en ik ben de paashaas!’ Rosa geloofde er niks van. ‘Rosa, wil je misschien met mij trouwen? Dan heb ik tenminste een vrouw.’ ‘Maar ik ben pas 14!!’ Rosa schrok. ‘ja dat ben ik ook!’. Rosa was heel bliij eigelijk, er was nog niks onhandigs gebeurd. Rosa dacht dus dat hij magische krachten had.
‘Oke jonge prins, ik trouw met je!!’

VERVOLG KOMT NOG!! :slightly_smiling_face:

HAHAHAHA I CANT EVEN

uhm… srry ik vind het geen grappig verhaal haha :slightly_smiling_face: ?

HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAH IK GA STUK

Omg, ik wil beschrijving van de bruiloft

ik vind 't het leukksteee om korte verhalen te schrijven :cold_sweat:

ik snap het niet echt??! waarom lachen jullie hahah!!!

Nieuw stukje?

VERVOLG KOMT ERAAN DAMES :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face:

Hihi!
Ik vind dat je ontzettend goed schrijft! Mooie dialogen, goede fantasie en creativiteit, ga zo door! Verder!

OHhh dankje meiss!! :slightly_smiling_face: ik ga snel verder schrijven :upside_down_face:

Jaaaaaa verdur

Graag gedaan meissssss

"Rosa, ik voel me nu erg fijn! had dit niet verwacht van jou.’ zei de prins. Hij stapte af van zijn paard. “Uhh ja oke maar ik wil niet dat je me aanraakt…” Rosa zette een stap terug. Woow! ze viel bijna in de sloot. “Rosa kijk uit hee!” “Jajaa prins is goed hooor” Rosa besefte dat haar ongeluk terugkwam, dit is een ernstige zaak…
“oke prins ik ga met je mee naar Egypte maar dan mag mijn cavia ook mee, hij heet poepeliehoepel.” Zei Rosa. “Meen je dat… want mijn naam is Puupalizuupel, van Egypte”
Rosa was in shock. Die namen lijken zo erg op elkaar… dit KAN geen toeval zijn!!

EINDE STUKJE 2 :flushed:

Ik ga mijn eerste kind poepeliehoepel noemen. Sowieso.

Dan noem ik hem puupaliezuupel perro, moeten ze wel trouwen :blush:

Jaaaa, een big wedding <3 Jij zoekt de ringen uit, ik de kleding.

Ik ga echt stuk van het lachen . Maar het heeft wel iets .

Okee goede deal!!!

Sorry dame, maar dit gaat ‘t hem niet worden hier. Het komt op mij hmm… niet bepaald serieus over. :’)
Slotje.