Een groot RPG-forum

Haha ja natuurlijk, wat wil je weten :grinning:?

Ik ben al verslaafd en het moet nog beginnen haha. Hopelijk doen er veel mensen mee. Ben nu bezig met de invullijst.

Hahaha same for me! :grinning:

Hahaha oke de invullijst is geplaatst. Here we go girls! Ik hoop echt dat het een succes wordt.

Is er nog iemand die een jongens-personage wil zijn :grinning: ?

Hoe het in zn werk gaat aangezien je zoveel verschillende locaties e.d. hebt :stuck_out_tongue:
En hoe je dat dan doet… overschakelen enzo

lijkt me erg leuk, ik ga een kijkje nemen op het forum.

Als je bijvoorbeeld in de woonkamer bent, en je wil naar de tuin, dan plaats je een berichtje waarin je personage zegt of denkt of whatever dat hij naar de tuin gaat. Dan verlaat je dus eigenlijk de woonkamer en kan je verderschrijven in het forum De Tuin !

Kan ik eigenlijk nog meedoen?

Tuurlijk! Je kan altijd nog meedoen!

Haha okee ik doe het misschien morgen, nu heb ik even geen zin om die dingen helemaal in te vullen enzo x)

Already addicted, damn :slightly_smiling_face: ik was vergeten hoe leuk dit was, ik deed 't altijd toen ik 11 was ofzo haha. Good times!

@flower: haha is goed (: het liefste trouwens als jongen, want daar hebben we best een tekort aan

@maybearr: hahah ja he! dat heb ik dus ook altijd

Ja, ik was ook al van plan om een jongen te zijn haha.

ik wil wel meedoen!

kom maar op! :grinning:

is het niet wat moeilijk om er nu nog bij te komen? :slightly_smiling_face:
en aah, ik wilde liever een meisje zijn, want ik ben al eens jongen geweest in een rpg, en dat bevalt me niet zo… ahja, ik zie wel xD

Nee, je kan gewoon doen dat je zegmaar later aankomt, en dat je je voorstelt aan een paar mensen ofzo en de rest kom je gewoon wel tegen als je bijv. samen in de woonkamer bent ofzo (: !

Up :grinning:

Er mogen nu trouwens ook weer meisjes bij (: !