Een groot RPG-forum

Hee schrijfsters! Ik heb een vraagje. Ik zit er namelijk over te denken om een forum aan te maken, waar een groot RPG wordt geschreven. Ik weet niet of jullie hier ervaring mee hebben dus ik zal even kort uitleggen wat ik bedoel.
Op zo’n forum maakt iedereen een “personage” aan met eigen eigenschappen, uiterlijk, hobby’s etc. Ik denk aan het thema Highschool voor het forum. Dan worden er (door mij) verschillende Sub-forums gemaakt, met als titel bijvoorbeeld “Kamer 301” of “Woonkamer”. In elke kamer mag jij met je personage gewoon schrijven, je schrijft vanuit jouw personage gezien. In sommige kamers kan jij natuurlijk niet zomaar komen, dus daar kan je dan ook niet schrijven. Ook kan je personage niet op verschillende plekken tegelijk zijn, dus als hij/zij net in de woonkamer was kan je niet opeens verder gaan in de tuin. Dan kan je wel schrijven dat ze weggaat, en dan kan je weer verderschrijven ergens anders.

Maar nu was dus mijn vraag of er hier schrijfsters zitten, wie het leuk lijken om mee te doen aan zo’n forum. Het is wel een eis dat je een beetje actief ben, goed ABN van schrijven, en je aan de regels houdt. Als er genoeg meiden zijn die mee willen doen dan open ik zo’n forum, dus laat het weten. Ook als je vragen hebt, vraag het hier!
x

Ja, mij lijkt het wel leuk.
Het is alleen tijdelijk dat ik heel actief kan zijn. Daarna kan ik wat minder, maar nog wel wat schrijven :slightly_smiling_face: … Dus … Mij lijkt het wel leuk!

Het lijkt mij leuk om mee te doen!
Ik doe nu ook mee aan het Girlsene Huis en heb hiervoor o.a. mee gedaan aan RPG Venetië, wat ik ook heel leuk vond. Alleen jammer dat er heel weinig mensen echt actief waren. Dus als er genoeg mensen zijn die mee gaan doen, wil ik ook wel!

Ja precies! Het is inderdaad wel de bedoeling dat er veel mensen zijn die actief mee willen doen. Ik weet ook nog niet zeker of ik het thema Highschool neem, misschien neem ik wel een groot vakantiehuis als thema, of wordt ik nog door iemand anders op een idee gebracht.

Is allebei leuk. Ik ben alleen wel over één week drie weken weg… En daarna begin ik aan een nieuwe studie dus weet ik nog niet hoeveel tijd ik heb om mee te doen. Maar het lijkt me in ieder geval erg leuk (:

Nou ja, als er genoeg mensen zijn die meedoen dan zou het niet moeten uitmaken, aangezien het dan gewoon kan zijn dat jouw personage even “weg” is en als je terug komt kan je dan gewoon weer meedoen!

kon het ook niet lezen, nu wel :grinning:
Moet nu dus goed zijn …
Misschien iets als vakantiehuis idd :wink:

Ja ik kon het ook al weer lezen ja. Als jullie trouwens nog vriendinnen hebben die niet op girlscene zitten maar wel van schrijven houden, mogen die natuurlijk ook gewoon meedoen!

waar ga je het forum maken dan ? :slightly_smiling_face:
En wanneer ?

xx

erg leuk idd! =)
alleen weet ik niet of ik dat volhoud xD

Is dat niet erg lastig om te maken? Het lijkt mij trouwens wel erg leuk!

Mag er ook een manege zijn? :grinning:

Haha nee, dat valt wel mee. Heb het al eens eerder gedaan! Ja natuurlijk mag er een manege zijn haha :grinning: !

Oké, lijkt mij heel moeilijk. Maar ben ook niet zo handig in dat geval. XD
Misschien kan je aan Monique vragen, als je het doet, of er wat op ‘home’ mag komen te staan?

Zou dat mogen denk je? :bowing_man:

Voor iedereen met interesse, dit is het forum: http://holidayrpg.forumactief.com/

Lees de regels en maak een personage :grinning: !

Daar deed ik vroeger op Digidier altijd aan :'P
't Is best verslavend

Echt een leuk idee! Ik ga een kijkje nemen op het forum en dan maak ik waarschijnlijk wel een personage aan.

Goedzo! :drooling_face:

ik snap nog niet helemaal hoe het werkt op het forum … daar… kan je ff beetje duidelijker uitleggen .:flushed: