heei allemaal,
sinds twee weken is het een groot drama met mijn crush en ik moest dit verhaal even delen. het is een ingewikkeld verhaal, maar ik hoop dat jullie het snappen.
Ik en mijn crush hadden iets, niet echt een relatie, maar we vonden elkaar leuk. twee weken terug appte een meisje mij, waar ik ooit een beetje ruzie mee had, en ze vroeg of ik wat met die jongen had. ik antwoorde beetje vaag en appte mijn crush om te vragen of hij haar kende ofzo. hij kende haar amper, en praten nauwelijks met haar. Ik praatte even met haar en zij zei dat ze ‘flow’ had met mijn crush, daar begon het verhaal al vaag te worden. ik liet het rusten en na een paar dagen vroeg mijn crush opeens haar nummer, om haar te appen. ik vond dit natuurlijk minder, maar ja ik gaf het nummer maar. Die dag daarop, appte dat meisje mij opeens van ‘ja, nu is ie lekker van mij’ en zulke dingen. ik vertelde dit aan mijn vriendin en zij appte dat meisje dat ze moest stoppen met stoken. vervolgens kreeg ik allerlei boze berichtjes van mijn crush, dat ik mensen had opgezet tegen haar enzo. (ik hoop dat jullie het nog snappen) Maar ik liet m maar, en de volgende dag kregen we heel erg ruzie op whatsapp, ik wilde het in het echt uitpraten maar hij wilde dat niet. ik heb hem toen een paar dagen niet gesproken, en eenmaal op school kreeg ik allerlei vragen van ja jij had toch met hem en toen pakte iemand hem van je af? het verhaal ging de hele school door. Ik kreeg allerlei fake insta accounts die allerlei kutdingen zeiden en hij zelf deed ook heel erg lullig tegen me. toen vrijdag ben ik met hem gaan praten en zei ik dat ik niet degene was die loog en mensen tegen elkaar opzette. Kinderen uit ze klas gingen me dmen en zeiden verlegen schijnheil enzo tegen me en dat ik een fake vriendin was. Ik heb nog met hem gepraat op whatsapp maar hij deed zó lullig, toen heeft hij mij geblokt. die avond appte dat meisje me weer, en zei van ja wat zei ik nou app hem niet meer enzo en ze deed heel arrogant. ze zei ja ik kan gwn beter met jongens omgaan dan jij enzo. maar tis een groot drama geworden en ik word steeds op insta benadert door allerlei fake accounts en op school door mensen, en hij durft niet eens te praten.
Wat moet je nog met die vent, duidelijk een kinderachtig kereltje. Hij wil niet eens face to face praten en heeft zo maar ineens ‘iets’ met die andere chick? Vaag als je het mij vraag. Ik zou zeggen, lekker negeren en op zoek naar een andere leuke jongen.
Ik zou je mentor inschakelen. Ik vind dit pestgedrag via social media echt niet normaal.
inderdaad, mentor erbij halen!
En anders maak je wat screenshots wil hij je niet geloven.
Ja, vandaag kreeg ik weer twee insta prive berichten met allerlei haat, en gisteren heb ik hem nog even gesproken op snapchat maar dat liep uit de hand. Ik zit erover te denken morgen naar hem toe te stappen?
^ik zou het eerder eerst aan je mentor laten zien. Die jongen luistert toch niet naar jou.
Gebruik de berichten!!
Oh. en moet je ook zo laten zien, en dan echt zo van: “Ja, ik zit echt te stoken, hé?” En dan in stijl weglopen. Misschien kan je vriendin je helpen? Zij kan met die jongen praten, want ik denk dat als je crush en jij peace hebben. Ze gaan stoppen. Hopelijk.
Veel succes!!!
Wat een kinderachtige kinderen. Hebben echt geen leven dat ze er zich mee gaan bemoeien. Hoe kinderachtig kun je zijn om fake insta accounts te maken en iemand ermee te gaan plagen. Heb je op insta een gesloten profiel? Ik ken insta zelf niet zo goed. Is het niet zo dat je met een gesloten profiel geen berichten van niet volgers kunt ontvangen?
En negeer de kinderen uit zijn klas die je persoonlijk beledigen. Als ze te ver gaan kun je het bij je mentor melden. Vertel die kleuters eerst maar dat zij zich er niet mee moeten gaan bemoeien. Wie denken ze wel dat ze zijn? Lekker stoer doen, stelletje meelopers.
Waarover wil je nog met je crush praten? Misschien is het beter om hem maar lekker te laten gaan. Als hij je echt leuk had gevonden had hij het nooit zover laten komen. En dat meisje die denkt dat ze beter is moet je al helemaal gaan negeren en blokkeren. Lekker laten lopen. Kinderachtig mens.