Een goeie vriend raakte mij aan op plekken waar ik dat niet fijn vind..

Ik was met een goeie vriend buiten en ik gooide voor de grap besjes naar hem en hij naar mij, voor de zoveelste keer gooide ik er wat en toen zei die van ja ik ga ze nu in je kut stoppen. Ik dacht dat hij een grapje maakte, niet dus, ik rende weg hij kwam me achterna greep mij beet en stak zijn hand tussen mijn benen en ook bij mijn anus, een stuk of 6 x zat ie daar met zn hand (wel gwn bij mn broek, zn hand zat niet in mn broek maar toch vond ik het niet fijn) ik durfde niks te zeggen maar hoe laat ik hem weten op een normale manier dat ik dit niet prettig vind???
Ik vond het nog al vreemd dat ie dit deed hij is pas 13 ishet raar dat ie dit doet?

Help Please xx

Wooooooooow het is echt niet oké dat hij dat doet. Ik zou rustig maar duidelijk aangeven dat je NIET wil dat hij aan je zit, dus ‘ik vind het niet fijn dat je dat doet’. Als hij dan niet luistert, dwingender worden, dus ‘niet doen’/‘stop’.

Je kunt achteraf iets zeggen als “Wat was dat nou toen…? Vond ik niet heel erg fijn weetje en ik heb ook liever niet dat je het weer doet.”
Je kunt zoiets altijd sturen in sms/fb-chat/wh’app als face-to-face te confronterend is. Daarnaast: als het echt zo’n goede vriend is reageert hij hier goed op en bied hij zijn excuses aan!

Anders praat er met iemand over: een goeie vriendin van je die je kunt vertrouwen, anders misschien wel een zus of je moeder. Zij kunnen je misschien nog wel beter advies geven. :wink:

Oké dankjewel
Ik wil niet dat ie me dadelijk iets aandoet ofso ik ben best jong

Het probleem is, mijn ouders mogen hem niet en m’n zusje ook niet en me zusje begrijpt dat soort dingen nog niet dus ik kan niet naar hun gaan.

Ik snap dat je dan niet naar je zusje wil gaan, maar zelfs al mogen je ouders hem niet, ze zullen je wel kunnen helpen toch? En anders misschien inderdaad een goeie vriendin of een vertrouwenspersoon op school?

Ik heb wel iemand op school waar ik aan zou kunnen vertellen

Zou ik wel doen als je je echt zorgen maakt. Misschien kan hij/zij ook met hem praten en uitleggen waarom dit echt niet kan.

Hij zal er wel het kwaad niet in hebben gezien, maar daarom moet jij hem juist duidelijk maken dat het niet zo normaal is als hij denkt :slightly_smiling_face: ! dan doet ie het vast niet nog eens. En zowel, dan de vriendschap afkappen natuurlijk. goodluckie

Zeg gewoon tegen hem dat je dat niet prettig vond en als ie het nog een keer doet kun je beter je vriendschap met hem opzeggen en hem (voorlopig) niet meer zien zonder iemand anders erbij.

Oké dankjulliewel voor het advies

Heb je hem niet meteen laten merken dat je het niet fijn vindt? Maar zeg hem gewoon dat je dat helemaal niet leuk vond, en hij zijn handen thuis moet houden.

Ik zou niet meer met hem alleen afspreken, puur voor je eigen veiligheid. Ik zou hem wel goed duidelijk maken dat je er niet van gediend bent en dat hij dat niet nog een keer hoeft te doen.

Vertel het tegen een goede vriendin woow dit is echt heftig suc6

-x- meisje -x-

Ik vind het zeker raar.
Zeg er iets van! wat hij doet is seksueel misbruik.
Je zou het niet zacht moeten zeggen, maar hard. Zodat hij kapt. Je zou juist weerbaarder moeten zijn, want zulke jongens zoeken juist een makkelijke slachtoffer.
13 jaar is vaak de beginfase van de puberteit, dus het gebeurd zeker vaak.
Ik zou zeker niet meer met hem alleen zijn, waar dan ook.
Sterkte xxx

Dankjulliewel voor de adviezen :flushed:

Het wordt wel moeilijk om dit te zeggen hij heeft namelijk PDD-NOS…

Dit moet je dus niet pikken, niemand hoort jou aan te raken waar jij dat niet wilt

Dat vind ik echt niet kunnen, wat de omstandigheden ook zijn. Wees duidelijk tegen hem dat hij dat niet nog een keer moet proberen.

Wat zou ik boos zijn op iemand die dat bij mij zou flikken, zeg.