Oke nou kijk. Een jongen uit mijn vriendengroep vindt mij leuk. Tenminste dat hoor ik van vriendinnen. En ja die symptomen zijn best sterk. Sowieso kijkt hij al naar mij op een hele vieze manier. En in het weekend, als hij een glaasje teveel op heeft, dan zit hij regelmatig aan mij. Hij weet dat ik dit niet wil en zodra ik mij afweer van hem, spoort hij mij aan om meer te drinken.
Twee weken terug was ik dus nogal erg aangeschoten op een feestje bij een vriendin. Het was al laat en ik bleef bij die vriendin slapen. Bijna iedereen was al weg en mijn vriendin was een paar vriendinnen aan het uitzwaaien. Ik lach op de bank een beetje beestjes te tellen, toen die jongen ineens binnen kwam. Ik groette hem gewoon en omdat ik nogal schrok ging ik snel rechtop zitten, in de hoek van de bank. Maar hij kwam dus naast mij zitten, echt heel dicht op mij. En vervolgens probeerde hij mij te zoenen. Ik heb keihard zitten gillen nadat ik hem een paar keer had verteld dat hij moest ophouden. Mijn vriendin kwam binnen en heeft hem bijna letterlijk aan zijn oren het huis uit gesleept.
Ik vind het verschrikkelijk, ik durf hem echt niet meer aan te kijken. Hij heeft mij nu al zo waak geappt dat het hem speet. Maar ik durf echt niet meer met mijn vriendengroep af te spreken als hij er ook bij is. Wat kan ik doen…