Een goede reden om je toets niet te maken?

Wat jouw leraren zeggen is echt onzin! Niemand kan zoveel vakken leren voor 1 dag! maarjaa…

En de afgelopen 3 jaar dat ik vwo deed (zit nu op havo) heb ik NOOIT zoveel pw’s en so’s op 1 dag gehad… dus dat is dan wel apart als jouw leraren vinden dat je het gewoon moet kunnen omdat je vwo doet…

ohmygod, dat is echt niet normaal!
ik zou zeggen dat je ouders heel veel ruzie hebben ofzo, deed een meisje uit m’n klas ook, lukt wel, maar toen werd natuurlijk wel alles gecontroleerd door de schoolleiding.

zeg dat je de stof niet wist? of dat je het pas sinds vandaag wist

Holy fuck, dat is echt niet normaal veel.
Ik zou naar de teamleider gaan, of ziek melden.

ik denk dat je het gewoon zal moeten maken
onder een paar so’s kan je mss nog wel uit komen?
of zoals al heel vaak gezegt: ga naar je teamleider, maar dat is wel een beetje laat. Als je dat eerder had gedaan kon hij/zij er nog iets aan doen…

briefje dat je je de vorige dag niet lekker voelde.

Waarom zegt iedereen dat ze zich ziek moet melden? Ze moet toch alles inhalen, je kunt beter gewoon gaan.

Grote kans dat ze niet alles op dezelfde dag in moet halen ;p

ga leren, maar let ook op de volgorde van de vakken… misschien kun je na het 3e of 4e uur naar huis gaan, zodat je maar de helft hoeft te leren en de helft moet inhalen

Ik doe zelf VWO, gymnasium zelfs, en wij mogen maximaal 1 proefwerk en 2 SO’s op een dag hebben. Je kan echt niet voor elk uur een SO hebben. En zo ja, leer de eerste 4 en ga na het 4e uur naar huis?

herkenbaar…

ik heb medeleiden.
je bent flauwgevallen, en toen mocht je van je ouders niet meer leren?

heeey ik doe ook vwo gymnasium maar dan ook nog tto =D

en wij mogen ook maar max 2 pw en 3 so op een dag =D

gelukkig nog nooit gehad

Ja, bij mij precies hetzelfde. Of je nou op vwo of vmbo zit, zoveel op een dag is haast niet te doen.

En toch klinkt dit voor mij zó ongeloofwaardig. 6 SO’s op een dag? Leraren zijn ook mensen, hoor. Dat betekent elk uur iets.

Wil je serieus zeggen dat je morgen elk lesuur een toets hebt? Ik geloof dit niet.

dit kan gewoon echt niet. ik zou ziek zijn ofzoo
succes ermee iig

En wat heb je gedaan?

boeken lagen de hele nacht in je kluisje?