Een goede reden om je toets niet te maken?

Heeft iemand een goede reden om een toets niet te maken, want ik hebmorgen 2 proefwerken en 6 so’s. en als ik een goede reden heb kan ik een huiswerkbriefje halen en dan hoef ik niet zoveel te maken.

Wtf. Zo veel op 1 dag?
Bij ons op school had je altijd de regel dat je maximaal 1 proefwerk en 2 so’s op een dag mocht hebben…

Ja je mag max 2 proefwerken en so’s maakt niet uit.

daaaaaaaaag. beláchelijk. echt ziek. tss.

laat je moeder een briefje schrijven, als dat kan. Met daarop dat je het te druk had en hoofdpijn had, en daarom van haar niet hoefde te leren.

Moet je natuurlijk wel je moeder zover krijgen, maar als je echt zóveel toetsen en so’s hebt, wil ze dat vast wel voor je doen.

hebben wij ook ;p
zeg dat je tante is overleden dus niet goed kon concentreren op leren

dat is echt niet normaal
op de middelare school zou mn klas dan echt gaan protesteren :stuck_out_tongue:
of wanneer de leraar een so ow pw opgaf en je zag al drie dingen staan dat tegen de leraar zeggen en dan hielden ze er meestal wel rekening mee
Een goede reden is ziek, maar je moet dan wel al die so’s en pw inhalen lijkt me ook niet fijn

concentreer je anders gewoon op de helft of de belangrijkste vakken, als je de rest dan minder maakt kan je toch aangeven dat het serieus te veel was? als iedereen slechte punten heeft daardoor, zal er vast wel iets aan gebeuren lijkt me.

Eerlijk gezegd geloof ik dit niet…
als je zelf zegt dat er max 2 proefwerken en so’s mogen zijn waarom ben je dan niet naar je teamleider geweest?

^ Nee ze zegt max. 2 proefwerken + so’s hebben geen max.

Oftewel elk uur een SO/PW? Yeah.

das gewoon uh laag? :crazy_face:

als je het echt niet wil maken of gewoon te veel is zou ik toch echt naar je mentor of teamleider gaan… maargoed een goede smoes? ik was gister ziek? briefjes zelf schrijven of vriendin laten doen en tadadadaa :slightly_smiling_face:

^Eens. Vind ik ook echt niet kunnen.
Verder ben ik het eens met @Cuban_Break.

Ga gewoon naar je mentor/teamleider met je hele klas. Samen sta je sterk toch… lijkt me niet dat jij de enige bent die er over klaagt.

en zeggen dat je tante is overleden…dat is pas ziek!

2 proefwerken en 6 so’s? Nee toch, meen je dat echt? Houden jouw leraren er geen rekening mee dat je zo zoveel hebt dan? ;o
Tja. Je kan wel niet gaan, maar dan moet je het toch wel inhalen.
Ik zou heel goed leren voor de proefwerken, en de so’s van de moeilijke vakken ook goed, en de makkelijke vakken een beetje minder goed. Het is gewoon onmogelijk om voor 1 dag 8 dingen goed voor te bereiden.

ze zeggen, ja dit is vwo niveau he! moet je kunnen.

Raar dat dat zomaar kan? Als ik jou was was ik allang naar de afdelingsleider gegaan of het even aan een paar van die docenten gemeld.
Doen alsof er iemand is overleden vind ik trouwens echt echt heel erg. Hoop niet dat diegene die dat zei dat serieus meende, want dat is echt ziek.

jep…

mja…
Maar ik denk dat een teamleider dit ook niet normaal vind…
Dus klagen had ook ng wel gekund xD

Pff dat mag bij ons nieteens.
Meldt je ziek? Zeg dat je onverwachts naar een evenement (familie-iets werkt het best) moest vanavond, en dat je het juist zo had gepland dat je vanavond zou leren?

Dat is gewoon bullshit. Ik zit ook op vwo en wij hebben dezelfde regels als klassen van andere niveaus.
Zijn het moeilijkste so’s en pw’s? Zo ja, dan zou ik gewoon ‘‘ziek’’ zijn. Zo nee, maak ze dan gewoon