Een goede naam

Hallo allemaal,

Op school heb ik een gezellig vriendinnen groepje bestaande uit 6 meiden (inclusief mezelf), We zijn 15-16 jaar, en zitten in ons examen jaar. We willen graag een t-shirt laten bedrukken met een naam erop dat ons kenmerkt. Alleen niemand is zo creatief om een goede naam te bedenken. Wie kan een leuke naam verzinnen voor ons?

Groeten van ons

Als wij een naam bedenken wordt deze nooit typerend voor jullie. Het leuke is juist als je de naam zelf bedenkt, omdat het dan erg persoonlijk is. Hebben jullie niet een bijnaam voor elkaar? Iets geks meegemaakt ooit? Een gemeenschappelijke interesse? Een zelfverzonnen naam voor iets? Of iets wat alleen jullie begrijpen? Ik denk dat je het beste nog even goed na kan denken met je vriendinnen, want ik denk niet dat wij een kenmerkende naam kunnen verzinnen voor jullie.

Wij hebben niet echt iets hoe elkaar noemen. We kunnen vooral veel met elkaar lachen en hebben overal een discussie over, we zijn het nooit met elkaar eens, maar we komen er altijd wel uit :p. We hebben niet echt iets wat je kan zeggen: Whow dat zijn wij! We willen vooral een leuke en coole naam. Het zou top zijn als je een paar ideetjes hebt! En anders dat andere mensen hun ervaringen delen ofzo.

groetjess

Ik moet echt gelijk denken aan grease.

Misschien kan je iets leuks verzinnen met de letters uit jullie namen?..

Zet er anders gewoon iets anders op. Als je het niet zelf kan verzinnen is het duidelijk niet typerend genoeg.

JUST GIRLS

Ik dacht gelijk aan de Pink Ladies haha

lol, goh :stuck_out_tongue:

“Geen inspiratie”
“Iets anders”
“Gewoon wij”