Een goede naam...

Ik wil samen met een vriend een forum oprichten, maar we hebben wat inspiratie nodig voor een naam…

Het zal een vrij algemeen forum worden. Het plan is om een beetje te “groeien” naar de vraag van de gebruikers.

We willen dus een algemene naam, maar één die opvalt, in het oog springt. Vertel eventueel ook wat je zou overtuigen om lid te worden van een forum (of waarom niet), dan kunnen we daar misschien op inspelen en ideeën uithalen.

Wij zijn benieuwd! ^^

zoiets moet je zelf verzinnen.
en anders wil ik er geld voor krijgen zodat jij MIJN IDEE mag gebruiken.

ik vind ook dat je zoiets zelf moet verzinnen. Maar die reactie van alesha vind ik een beetje overdreven. Geen geld :stuck_out_tongue: Maar ze vraagt om inspiratie … en dat heb ik op het moment niet.

Maar toch weer een upje xD

Replay.

Daar ben ik echt slecht in :’)
Ik kan je dus niet helpen, sorry.

ik geef mijn idee niet gratis weg hoor :roll_eyes:
ik vind het ook al goed als ze gewoon zeggen
de naam is verzonnen door … xD

uh begrijp het niet echt?

Je wilt dus een forum met je vriend maken…
Maar wat bedoel je om te groeien etc ? :blush:

Met het “groeien” bedoel ik dit: we starten met ruime onderwerpen, zoals lifestyle, media, showtopic (voor kunst/verhalen e.d.)… Als blijkt dat er veel mensen geïnteresseerd zijn in films, dan maken we een apart board voor films aan. Als er veel mensen hun verhalen willen laten lezen, een board voor verhalen. Op die manier. We willen zien waar we geraken, het is een beetje een experiment.

En ik probeer ook zelf een naam te verzinnen, maar ik zie niet goed wat de mensen aanspreekt, daarom wil ik eens zien wat voor ideeën er komen. Het is niet echt mijn bedoeling om echt iets te kiezen uit die namen, tenzij het me echt enorm aanspreekt. Het is dus echt meer als inspiratie…

haai marsha! :bowing_man:
ok een naam…
heeeeeey wrm niet miralci!? =D nee egt… wrm ni? xD
ok verdere inspiratie is er niet x) scuzzie! Ö

Omdat het MIJN naam is xD Nee, das gwn zo… vrouwelijk. Er mogen ook jongens op (moest dat nog niet duidelijk zijn :p)

jeetje.

REPOST.