Een goede laptop

Voor mn verjaardag krijg ik een laptop, alleen ik weet niet welke laptops er goed zijn! ik heb al rondgekeken op internet enzo…
En via de zoekfunctie ook maar alle topics zijn uit 2008/2009…

Ik denk dat de mensen bij de winkel je gewoon kunnen helpen? o_o
Bij de Saturn iig weten ze het wel.

Ik heb nu een Acer Aspire 6930 volgens mij, die werkt prima.

Upje voorjou.

Okee ik ga even informatie zoeken over die laptop van jou :wink:

Btw het is voor het opslaan van foto’s, snel internetten, photoshoppen en dat soort dingen.

Dankje :slightly_smiling_face:

ik heb máánden -ja serieus ik doe voor dure dingen goed research haha- gezocht en uiteindelijk in januari een sony vaio aw41mf gekocht. topding =D

kijk eens op kieskeurig.nl , heel handige site. succes!

je moet voor jezelf even bedenken wat je ermee wil.
is t gewoon n hebbeding voor msn/girlscene?
moet je m voor school gebruiken met “zware software” als photoshop & pinnacle?
ga zo voor jezelf even na wat je nodig hebt,
en dan kun je dat doorgeven in de winkel,
n die kunnen je dan n advies geven!

Wat wil je er max. aan uitgeven? Hoe groot wil je dat hij is?

Oh ik zou trouwens wel echt naar een computerwinkel gaan, en niet naar een Mediamarkt of iets (daar heb ik er zelfs nog meer verstand van, dan die knaapjes die daar werken).
Beter nog, misschien zit er wel iemand die je kent in de ICT of iets, en vraag diegene om raad.

Ja ligt er maar net aan wat je er mee wilt doen…

ik heb de acer aspire 7740 en heeft me 1000 euro gekost, maar dan heb je ook wat

als je hem alleen gebruikt voor internet is een laptop van 300 euro goed genoeg.

misschien moet je reviews van computernerds op internet lezen? dat doe ik altijd als ik electronica wil kopen :blush:

Hmmm ik denk dat ie max 700 euro mag kosten, en ik wil ermee Photoshoppen, snel internetten, foto’s opslaan etc.

En ik heb idd op kieskeurig gekeken, ben er nu ook op aan t kijken :slightly_smiling_face:

Nouja, snel internet heb ik wel al die tijd gehad, maar tot voor kort is er iets mis met dat kastje en nu is internet echt klote T_T maar dat ligt niet aan mijn laptop, want de notebook en computer van mn vader hebben dat ook.

De oude macbook.

700 is wel een mooi budget, daar kun je echt wel iets leuks voor krijgen.
Als je wilt photoshoppen dan zou ik naar een goede processor kijken (een Intel i5 bijv.), is iets duurder maar dan weet je zeker dat photoshop er goed op draait en kun je er in ieder geval lang mee (en is ie snel).

Ik heb zelf ook nog niet zo lang een nieuwe laptop, en het merk dat mij vooral werd afgeraden was Acer. Merken die wel goed zijn, zijn bijv. Dell, Asus, Toshiba, Sony.
Dell heeft een mooie laptop met i5 processor, veel geheugen en een grote harde schijf voor 700 euro: http://www1.euro.dell.com…piron-15r&s=dhs&cs=nldhs1

Super! bedankt Phaedra, Dell lijkt mij ook een goede laptop. Hoe kan je zien of het een i5 processor is?
dit staat er bij processor: Intel® Pentium® Processor P6100 (2GHz, 3M)
En hij kost 529 euro.

oh op mijne draaien photoshop en spellen als de sims 3 trouwens perfect :grin:

meestal staat er een plaatje bij met sterren of i5 ofzo. like this:
http://news.cnet.com/i/bto/20090406/intel-badging-2.jpg

Ervaring met macs? Macbook pro!

Kijk op sites als www.kieskeurig.nl of www.vergelijk.nl
Daar heb je meestal wel een lijst met de best beoordeelde laptops :slightly_smiling_face:

Geen ervaring met macs! en ze zijn ook ontzettend duur :astonished: