Een goede fotobewerk programma ?

Hallo,
Ik heb een beetje door dit forum gekeken, maar ik kan nergens een goede fotoshop programma vinden. Zelf heb ik de nieuwe MyPaint gedownload, maar ik snap er werkelijk niks van. Ik heb op internet gekeken maar daar kan ik geen goede uitleg vinden.
Ik had op school een hele goede waarvan ik de naam niet meer weet.

Kennen jullie een goed programma ?

Sorry als er hier al een topic voor is x

goed* fotobewerk*

Photoshop is ontzettend goed. Alleen als beginner heel moeilijk te begrijpen en kost geld (ughughughpirateslifeformeuchuuchu).
Gratis oplossing is Gimp. Deze is iets simpeler dan Photoshop. Zelf vind ik hem echt heel fijn en heb ik hier de meeste dingen ingeleerd. Nadeel is wel dat als je overstap op Photoshop daarna moet je alles opnieuw zoeken waar het staat :stuck_out_tongue:
Photofiltre Studio X is ook een goede. Vroeger kon je heel makkelijk daarvan een activeringscode vinden :x Deze is nog makkelijker dan Gimp, maar kan daardoor ook veel minder.

Gimp raad ik je toch het beste aan en dan veel tutorials volgen. Vanzelf heb je dan wel door waar wat staat en kan je vanzelf aan de slag.

Ghehe wist ik wel.
Maar bedankt ik ga hem downloaden !

gimp!! werkt echt heel fijn en is gratis!

misschien weten ze in het fotografie forum wel wat voor programma’s geschikt zijn voor fotobewerken

In het fotografieforum en dan bij de stickytopics kan je informatie vinden :slightly_smiling_face: Slotje.