een goed product

Haaay dames,
Ik doe een onderzoek van school naar beste producten. Dus waar is iemand heel erg tevreden mee, zoals i-phone. Ik zou echt heel graag willen weten wat jullie een goed product vinden.

Thnxxxx xx

in wat voor categorie precies? 't is handiger als je wat duidelijker bent.

Juist ja, lekker algemeen onderzoek. Wat is goed? Moet je het vaak kunnen gebruiken, moet het functioneel zijn? Mijn laptop is een goed product, maar een pen is ook een goed product… Ik zou eerst je onderzoeksvraag wat beter definiëren :slightly_smiling_face:

Mijn tekentablet en toetsenbord ben ik ook tevreden over :slightly_smiling_face:
(En mijn bureau en stoel) :’)

Verplaatst.

Alle apple spullen, mijn tv, mijn tas, mijn bed, mijn kleding, de wc, het weer, mijn haarlak, mijn haarmousse, mijn mascara, mijn wekker, mijn mobiel, mijn haarborstel. En zo kan ik nog doorgaan. Dus, iets duidelijker? :stuck_out_tongue:

dubbel

Die blauwe pleisters die je in de horeca hebt

Jaa en die vingercondooms xD (niet om te vingeren maar zodat het bloed niet door je pleister gaat of als het te lang is etc.) Ik werk in een bakkerij en daar gebruiken we die veel als er iets fout gaat xD
Ik zelf heb er nog nooit een gehad maar ze zijn wel grappig (:

^Bij ons zijn die blauwe pleisters gewoon pleisters? Dus gewoon diezelfde vorm mr dan sterker en beter bestand tegen water:’)
Ze zijn wel goed though.

Haha wij hebben beide maar we hebben ook een broodmachine waar je veel sneetjes mee kan maken, ook van je vingers xD
Ik denk dat we daarom die condooms hebben (ze zien er echt zo uit xD)

Haha wij hebben beide maar we hebben ook een broodmachine waar je veel sneetjes mee kan maken, ook van je vingers xD
Ik denk dat we daarom die condooms hebben (ze zien er echt zo uit xD)

Sorry, dit is het:
Pagina 16: wat is volgens jou en mensen om je heen een goed product (laat zien) en waarom. Dus zo duidelijk is de opdracht niet. Maar komt op neer dat ik een product vind dat goed functioneert. Dus geen nadelen heeft. Bijvoorbeeld je broodrooster of je fiets. Dus het kan heel erg breed zijn. Vandaar dat ik jullie hulp vroeg want ik kom zo ook niet ver!!
thnxx

Mac-producten zijn efficiënt en functioneren dus goed. :slightly_smiling_face:

Oh die haat ik :'D

Jaa dat dacht ik ook, maar het is geen verassing. Het is vanzelf sprekend dus dat is mijn laatste hoop :slightly_smiling_face: Misschien een verpakking dat heel handig in elkaar zit???
Pleasee meer ideeën!! :’(

Ga voor oude merken, die bekend staan om de kwaliteit. Iedereen zegt wel hippe dingen als iPhone enz, maar ook die technologie gaat regelmatig stuk. De oude soort telefoons (met knopjes, of die je kan dichtklappen) van bijv Nokia kun je in de vijver gooien of van het dak, maar die doet het vaak nog.

Of de grijze Gameboy uit… ik geloof 1997. Die van mij doet het nog :’) En van mijn vriendin ook.

hahah, ja idd zo iets is echt nog steeds leuk!!!

kapstok, kledinghanger, vaas.

zoiets? haha