Een Gezichtmasker van Talpoeder?

kun je een masker maken met taklpoeder { ik heb methol talpoeder ?
Ik heb het over gezocht via google alleen kan er niks over vinden zou dit goed kunnen.
oja op de achterkant staat dat talkpoeder verkoelend jeukstillend en vochtabsorberend is. zou je hier een maskertje van kunnen maken bijv. met Honing of yoghurt ik wil echt niet dom overkomen hoor :grinning:

??
xx

Oja het hoor een gezichtsmasker van talkpoeder te zijn soory beetje snel typen.

Talkpoeder weert vocht af als het goed is. Dus dat kan niet waarschijnlijk.

Lijkt me niet echt goed voor je huid eigenlijk

ok. maar als je met honing doet of yoghurt of allebei wordt het wel lekker pappig en de talkpoeder die ik heb is echt heel natuurlijk met 0, 4% menthol

Je kan het altijd proberen… Lijkt me niet super slecht maar weet niet of het veel verbeterd

bedankt voor reacties .ik ga het niet doen:huh:

EINDE TOPIC.

ik doe dat SOMS als ik een erg puistje heb en het tijdens school is :’]
Maar dan doe ik talkpoeder op die plek en een beetje vaseline ( ik heb gehoord dat dat helpt) erop. Of andersom kan ook : eerst vaseline en daarna talkpoederr.

up, ik heb ook nog talkpoeder liggen maar ik gebruik het bijna niet (:

Heeey Meiden goe dnieuws heb het geprobeerd na lang twijfelen.Ík heb het zo gedaan.
Eerst heb ik2 eetlepels talkpoeder wel iritant met die kleine gaatjes en dan heb ik een halfe eetlepel water toegevoegd mixen en smeren meiden dit klinkt raar talkpoeder masker heb gedaan en ik krijg een hele frisse schone huid het voelde echt heel lekker aan…wat moet ik hiermee elke week gebruiken hahahaha dit is ongelijk een talpoeder maskerr…
:relieved:^^^^^^^^^_^

Haha ik ga het ook proberen :’)

Post daarna eve resultaat of het ook zo zacht wordt hihi:blush:

heb jij een gevoelige huid? ^
en brandde het niet…
Want anders ga ik het ook proberen! :")

Ja ik heb een hele gevoelige huid roodheid puistjes en zo,. Het werkt juist heel erg verkoelend.
Ik heb wat melk honing en dan talpoeder wel een beetje veel het moet wel pappig worden

^ik heb geen rode huid ofzo hoor, ik kan gewoon slecht tegen muntprut.
igg, ik ga het maar niet doen. :wink: