een gesprek beginnen op app met je crush

hee meiden,
ik zit een beetje met een probleem. 2 dagen geleden hadden we een feest en heb daar een leuke jongen ontmoet en we raakten aan de praat. het was heel gezellig enzo maar hadden geen nummers uitgewisseld wat achteraf best wel dom was. Ik kon via een vriend van me zijn nummer krijgen maar had het hem ook al via insta direct gevraagd. is het heel stalkerig als ik nu tegen hem ga praten via app of niet? hij is sinds gisteren ook op vakantie en heeft daar denk ik geen wifi dus ik weet ook niet of hij me nog herkend nadat hij terug komt van vakantie. wat moet ik doen?
xxx

Niet geschoten is altijd mis. Je kan gewoon zeggen ik ben dat ene meisje van het feestje. Of voeg hem toe op fb en begin dan met hem te praten. Dan lijkt het niet alsof je zijn nummer helemaal hebt opgezocht

Ik weet dat dit heel spannend is om te doen, maar nee heb je en ja kan je krijgen
probeer het gewoon en als het niks wordt dan wordt het niks!

Ah joh, zo toon je wat lef en initiatief, houden jongens over het algemeen wel van! :stuck_out_tongue:

Hee allemaal. Ik heb een zelfde soort verhaal. Ik had de jongen ontmoet tijdens carnaval, en heb hem een vriendschapsverzoek gestuurd. Ik stuurde een berichtje (nadat hij had geaccepteerd) en heb in het gesprek iets gezegd over dat ik zelden berichten stuur op facebook. toen kreeg ik zijn nummer want zogenaamd vond ik appen handiger. Dit alles is een hele overwinning want ik praat amper mer jongens. Ik zou zeggen stuur gwn een bericht over het feestje ofzo, komt goed!!

Als ie op instadirect zn nummer heeft gegeven moet je m sowieso appe! Anders is t eerder raar als je sn nummer vraagt en er nijs mee doet!

APP HEM NU!

(Zo is mijn relatie ook begonnen dus app hem.)

:slightly_smiling_face: