Een gekke date-vraag!

hoi meiden,

ik zit dus na te denken over iets.
ik heb afgelopen week een geweldige date gehad met een onwijs leuke man. (25+)
nu wil ik morgen gaan bakken en zat ik erover na te denken om koekjes mee te nemen naar hem.
als een soort presentje.

ik schaam me al bij het idee haha! maar ergens vind ik het ook origineel en spontaan!
hebben jullie wel eens zoiets gedaan?

Liefs

ik denk dat iedereen koekjes wel kan waarderen :slightly_smiling_face:
ik zeg doen!

Aan de ene kant denk ik ook doen! maar aan de andere kant denk ik neee… dit is de tweede date, doe is normaal! haha :stuck_out_tongue:

Ik vind het leuk en lief.

Ik zou het doen! Zoals je zelf al zegt is dat erg spontaan en dat zal hij vast erg waarderen. Dat geeft ook wel aan dat je het leuk vind om te daten met hem.
Ik bak voor mijn vriend ook wel eens cupcakes en die is er dan altijd super blij mee, haha.

Niet te veel nadenken en gewoon doen. :slightly_smiling_face: Iets bakken is toch alleen maar leuk? :slightly_smiling_face:

Liefde van de man gaat door de maag haha. Nee maar het is erg lief en schattig dus hij zal het wel waarderen denk ik.

aaaaaah als mijn date eigen gemaakte koekjes mee zou nemen… hoe lieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeef :bowing_man:

gewoon doen!

ja… of… hij rent hard weg omdat het wanhopig overkomt :cold_sweat:

is superlief!
of je neemt er een paar mee en dan zeg je dat ze over waren ofzo, als je bang bent dat je wanhopig overkomt!

Is juist leuk! Denk dat hij het zeker kan waarderen. Als je bang bent dat het too much is, neem ze gewoon simpel mee in een plastic doosje ipv dat je ze heel netjes verpakt. Dan kan je altijd zeggen dat je gewoon voor de leuk koekjes hebt gebakken en dacht dat hij er ook wel een paar zou willen.

haha :stuck_out_tongue: wat een leuke reacties. thanks!
doe het denk toch bij de derde date (als die komt)
wil niet te overweldigend overkomen. :slightly_smiling_face:

Dat is juist een leuk idee! :slightly_smiling_face:

Ik vind het leuk! Had ik ook gedaan voor mijn toenmalige vriend (nu ex). Hij was er helemaal weg van.

als hij vraagt waarom zeg je gewoon ik had er wat over!!!