Een foto van jezelf in badkleding op bijv Facebook

De zomervakantie zit er weer aan te komen. Dat betekend: vrolijke kleuren, luchtige kleren en (misschien) wel badkleding. Nu was ik benieuwd of jullie je foto’s van vakantie in badkleding op bijvoorbeeld Facebook zetten. Soms zie ik wel eens een foto langs komen van meisje in haar bikini. Nu was mijn vraag vinden jullie het kunnen/raar als iemand een foto plaatst van zichzelf in badkleding? En ja dan heb ik het dus over een foto van jezelf (met of zonder vriendinnen) bijvoorbeeld bij het strand of bij het zwembad.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties en waarom je het wel of niet vind kunnen/zou doen.

Oh en ik weet niet of dit topic hier goed staat. Sorry als het naar Fashion moet ofzo.

Ik vind het best kunnen, al zou ik het nooit zelf doen, te onzeker haha…

Zelf zou ik het niet doen maar vind het geen probleem als anderen het wel plaatsen.

Het ligt aan de foto vind ik, als het onderwerp van de foto draait om jou in bikini dan vind ik het een beetje ongepast… Als het gewoon een foto is die gemaakt is op vakantie terwijl jij en vriendinnen een gezellige tijd hebben (toevallig terwijl jullie een bikini aanhebben) dan vind ik het wel kunnen.

Ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel met deze onduidelijke uitleg :’)

Als het ‘gewoon’ geposeerd is vind ik het prima kunnen, en als je leuk lacht. Maar met bv je handen achter je hoofd en je mond een beetje openhangend vind ik het al meteen heel iets anders :’)

Tja, ik ben er niet zo’n fan van. Met name omdat ik niet wil dat het zomaar in iedereens handen kan komen. Bovendien zitten veel collega’s/werkgevers steeds vaker op Facebook, waardoor ik het iets privé vind en niet wil delen met mensen waarmee je werkt.

Maar dat is mijn visie, ik stoor me er niet aan als anderen het doen, maar ik doe het niet. :’)

Dit dus. Self pics in bikini vind ik niet kunnen, maar bv foto’s aan het strand in bikini met vriendinnen, prima.

Dit. Ik zal nergens foto’s van mezelf posten waarbij ik een bikini of minder aanheb.

Zelf zou ik het niet durven, ik vind het ook geen prettig idee dat ik halfnaakt op internet sta, bovendien ben ik onzeker over m’n lichaam dus nee, voor mezelf liever niet. Ik kijk er verder niet raar van op als iemand gewoon een gezellige foto met vriendinnen post op het strand in bikini. Ik vind het wel raar als je alleen poserend in je bikini op de foto staat, dat vind ik een beetje ongepast, beetje pronken met je lijf, nee…

Ja inderdaad ik vind een foto met (of zonder vriendinnen) wel kunnen eigenlijk. Zolang je hem niet van jezelf maakt met het idee van ‘kijk mij nou in me bikini staan foto’. Als het gewoon een leuke spontane/iets wat geposeerde foto is vind ik het best kunnen. Wel zou ik die map dan afschermen en hem alleen aan vrienden laten zien. Maar dat doe ik eigenlijk standaard met vakantie fotos.

Ik vind het ook wel kunnen. Behalve als het ‘‘kijk mij nou’’ foto is.
Ik durf het zelf niet, maar het zou wel kunnen.

-

Ik heb het zelf wel eens gedaan (op een normale manier hoor, gewoon een vakantiekiekje, niet dat ik foto’s van mezelf maak in bikini). Misschien ligt het eraan dat ik geen mega sexy vrouwelijk ‘uitdagend’ lichaam heb, dat ik het daardoor minder ongemakkelijk vind maar ik vind het wel gewoon kunnen, als je jezelf op een normale manier neerzet. Al snap ik ook wel waarom anderen het níet zouden doen.

Edit: Dat zijn dan trouwens geen ‘hoi hier sta ik met mijn bijna-naakte lichaam en elke pixel is haarscherp’ foto’s, maar eentje met een wegwerpcamera gemaakt waarbij ik half omdraai en eentje waarbij ik onder water onder mijn vader zwem dus dan zie je alleen mijn rug eigenlijk :’)

Als het een vakantie foto is zou het wel kunnen vind ik.

Maar als het echt de bedoeling was een fotoshoot te houden met jij in badkleding vind ik het raar.

Ik zou het zelf nooit op fb zetten omdat ik daarvoor te onzeker ben over mijn lichaam en omdat ik niet wil dat dat zomaar bij iedereen terecht kan komen. Als anderen het doen vind ik het prima, dat moet ieder voor zich weten. Nu ben ik laatst alleen helaas in een ietwat aangeschoten bui in m’n ondergoed gaan zwemmen, ik hoop dat daarvan geen foto’s op facebook eindigen want dan ga ik eisen dat ze er meteen weer vanaf worden gehaald.

Als het inderdaad een foto is van aan het zwembad of het strand, dan vind ik het wel kunnen. Maar voor de spiegel in je kamer, nee.

Er was zo’n meisje die een foto van haar in bikini op insta zetten,maar toen vroegen er allemaal onbekende jongens om haar nummer :bored:

jongens