Een film van jaren terug?

Hoi!
Dit klinkt misschien wat raar, maar ik vraag me af of het mogelijk is om op te zoeken wanneer Defiance begin 2010 op tv was :stuck_out_tongue: ja het klinkt heel vreemd. Het komt, ik ben aan het praten met mijn vriendje, en hij vertelde me dat ik begin 2010 toen we nog niet wat hadden die film keek, en omdat hij zo verliefd op me was hij die gedownload had. Nu heb ik heeel benieuwd wanneer hij nou eigenlijk verliefd op me was geworden, ik vraag het hem weleens, maar hij weet het niet meer precies, van vrienden hoor ik december 2009 al (we kregen in maart 2010 officieel) maar goed, daar draait het niet om.
Hebben jullie enig idee hoe ik op kan zoeken wanneer die film draaide?
Bedankt!

Pff dat is onmogelijk:P dat soort dingen houden ze echt niet bij bij zendersā€¦ helemaal niet al van een jaar oud:S

Enig idee op welke zender ie was?

Ik kan je alleen vertellen dat ie in maart 2009 uitkwam in Nederland in de bioscoop , ik denk niet dat het terug te vinden is wanneer hij op tv is gekomenā€¦

Hier? http://www.moviemeter.nl/film/47094/stats/

Ik kon wel een aantal download links vinden van na 01-05-2009 in het Nederlandsā€¦
Misschien als hij het het gewoon in het Engels gedownload had, dan is het ergens in 2008ā€¦