een film afhalen??

[i]heey,

kee… k ken dus niks vn pc’s hmm… maar kwil zo films afhalen zonder dat ge moet betalen met ondertiteling, want mn engels is gwn … slegt !! kan iemand me helpen please? kbn egt hopeloss…
alvast bedankt!! groetjes xx [/i]

Via een torrentsite met bijv. Azureus films binnenhalen. Dan moet je op een site voor nederlandse ondertitels zoeken naar hetzelfde bestand als het filmbestand (bestandsnaam van film kopiëren en plakken in de ‘zoekbalk’ van de ondertitelsite), die ook binnenhalen, en dan de ondertiteling en film samen afspelen via een afspeler. (bijvoorbeeld: SMplayer)

Good luck :grinning:

Je Nederlands is ook niet zo extreem goed lees ik, misschien moet je starten met Muzzy films, om zowel je Nederlands als Engels op te krikken.

Enfin, ik download ze bij UTorrent en laat ze in het programma Torrent downloaden.
Ook cd’s, dvd’s en spelletjes.

bittorrent downloade (via youtube intype) en dan bij http://thepiratebay.org/ (of andere site) films zoeke met nl sub. of gesproken.
bijv: finding nemo dutch, dan kun je films vinde.

of gewoon kopen of huren.

je nederlands is anders ook wel slecht:p
belgje? ik ook:)
Dit is wat ik heb gedaan:

• Download Bitlord => intypen op google, zo kom je bij de site
  • www.torrentz.com: hier typ ik de films die ik wil downloaden in bij ‘search’. dan klik je bv op de bovenste, dat stuurt je door. Dan klik je op “download torrent” ofzoiets.
  • er opent een venster, klik op “openen”
  • het bestand is aan het downloaden, dit kan je zien in bitlord