Een fijne broek

Hallo mensen!

Ik heb eigenlijk advies nodig over een goede broek. Ik ben namelijk niet al te groot (1.63/1.64) en heb benen die ‘aanwezig’ zijn, zeg maar. Voetballers benen. Nu is dit verder natuurlijk niet erg, maar het lukt mij nooit om een broek te vinden die ik met plezier draag. Eigenlijk alle broeken accentueren mijn benen namelijk enorm. Op het moment voel ik me dan ook vrijwel alleen comfortabel in mijn zwarte broek.

Zijn er mensen die hier advies voor hebben? Zijn er een bepaald soort broeken waar ik naar zou kunnen kijken? Je zou me er heel erg mee helpen.

Misschien een mooi highwaisted broek? Of anders moet je ook kijken naar je bovenkleding; draag of dingen die op je broekriem vallen of over je billen.

Veel donkere kleuren dragen! Verder is het heel erg belangrijk dat je geen broeken koopt die te krap zitten rond je knieën of bovenbenen. Hoge broeken zijn vaak mooi bij meiden met iets meer vorm. Zelf vond ik broekleggingen altijd fijn zitten! Die zijn nu ook te krijgen met rits en knoop.

LTB molly! echt ik ZWEER hierbij! Ik ben zelf ook heel klein en heb brede bovenbenen en heupen en heb heel veel moeite met een geschikte broek vinden omdat ze vaak niet over die zone komen en als ze dat wel doen, lubberen ze weer boven.

Dit zijn skinny modellen in heel veel wassingen, gaan erg lang mee en zijn heel stretchy waardoor ze altijd passen en goed zitten maar niet lubberen bij je knieën… EN ze hebben lengtemaat 30!

Ikzelf koop ze altijd bij jeanscentre maar ze hebben ze ook bij zalando (alleen kun je niet passen) maar veel jeans ‘‘speciaalzaken’’ hebben ze