lieve mensen,
Even een nieuwe account aangemaakt.
Ik weet niet goed waarom ik dit hier vertel? Ik denk dat ik gewoon het er even uit wil laten stromen dmv schrijven…
Mijn vriend en ik zijn nu ongeveer 3 maanden uit elkaar (ik ben 23) en we waren al meer dan 6 jaar samen. Natuurlijk het een en ander meegemaakt en veel liefde gevoeld. eigenlijk was alles geweldig. Toen boekten we weer een reis van een maand door China, en mijn vriendin kon haar mond niet houden. Hij had haar meegenomen om op zoek te gaan naar een ring voor mij. hij zou me in China gaan vragen.
Dit was in maart! Ik was nog nooit zo verliefd geweest en ook aan hem merkte ik dat hij heel gelukkig was.
Tot zijn 30e verjaardag in zicht kwam. opeens had hij ruimte nodig en zou hij even bij zijn broer gaan slapen.
oke… kan ik mee leven! Maar toen kwam hij niet meer terug, ja om meer en meer spullen op te halen en onze vakantie te cancellen.
Hoe kan iemand nu van de een op de andere dag van zo gelukkig en verliefd naar geen contact meer gaan? ik denk dat het een soort vroege midlife crisis was- studentenhuis, kut baantje, baalde van waar hij in was afgestudeerd… hij was niet waar hij wilde zijn op zijn 30e?
Niet alleen voel ik me zo alleen en depri, het was ook zo afschuwelijk voor mijn zelfvertrouwen. Want hij kan geen redenen geven, en als hij er dan 1 geeft is het; je bent te veel aangekomen in de tijd dat we samen waren. WTF?
vandaag, na die 3 maanden heb ik hem dus gevraagd; wil je niks meer proberen? we hadden het zo goed. maar hij wil niet. alles komt weer boven, hoe hij misschien 2 weken heeft gevochten voor een relatie van meer dan een half decennium.