Hoi girls!
Ik moet hier even mijn verhaal kwijt, omdat ik er zelf geen raad mee weet en ik benieuwd ben naar jullie reacties.
Zo’n 3 maanden geleden heb ik een jongen leren kennen waar ik vanaf dat moment geregeld contact mee had. We begonnen met smsen bijna elke dag, en hadden na 1 week ons eerste afspraakje. We konden het heel erg goed met elkaar vinden, het klikte goed, we konden over alles praten, hadden het supergezellig. Na ons eerste afspraakje hebben we ook gezoend.
Echter begon ik hem steeds leuker te vinden waardoor ik behoefte had aan duidelijkheid. Op ons 4e afspraakje vroeg hij mij (gelukkig) naar hoe hij “ons” zag/wat ik van dit contact vond. Ik heb hem toen eerlijk gezegd dat ik hem een hele leuke jongen vond en dat ik het supergezellig vind als ik bij hem ben.
Hier reageerde hij met dezelfde mening op. Wel gaf hij aan dat hij het rustig aan wilt doen. Hij begon toen te vertellen over zijn ex waar hij 3 jaar iets mee gehad heeft. Deze relatie is op een vervelende manier gelopen (ze zijn zelfs met ruzie uit elkaar gegaan, er waren zelfs ouders bij betrokken). Dit wilt hij absoluut niet nog een keer, waardoor hij het rustig aan wilt doen. Dit begrijp ik natuurlijk.
Daarna hebben we elkaar nog een aantal keren gezien. Contact bleef hetzelfde. Maar er kwam niet echt vooruitgang in naar mijn idee. We hebben wel een aantal weken terug seks gehad, maar ik had niet echt het idee dat het contact opbloeide naar een relatie… Hij smste me wel uit zichzelf, maar dit waren het ene moment weer hele lieve smsjes en het andere moment nogal doodnormale serieuze smsjes.
Nu heb ik hem na die keer dat we goed gepraat hebben, nog een keer gezegd dat ik hoopte op wat meer duidelijkheid. Voor mij is deze situatie erg onduidelijk, met smsen/heel af en toe afspreken kom je niet tot een relatie en dat vind ik jammer. Dat brengt mij aan het twijfelen.
Hier was hij het mee eens, dus hij vond dat we elkaar wat vaker moesten zien. Maar ook hier is niet echt iets van gekomen (op korte termijn). Dus heb ik hem afgelopen zondag opgebeld (nu 4 dagen geleden!)
Ik heb hem toen alles heel duidelijk gezegd wat ik voel/denk. Dat ik heel erg gek op hem ben, er elke dag wel mee bezig ben en dat ik meer duidelijkheid wil hebben. Dat we het gezellig vinden als we bij elkaar zijn, dus dat ik vind dat we het eens zouden moeten proberen. Hij gaf toen aan dat hij me die duidelijkheid niet kan geven, omdat hij momenteel nog wat angst heeft voor zo’n serieuze relatie. Ik zei hem toen dat ik hem kon begrijpen als hij niet meteen te hard van stapel wil lopen (maar we zijn al 3 maanden zo bezig?!!). Dus dat hij mij ook wel eens mag begrijpen als ik zeg dat ik duidelijkheid nodig heb.
We hebben het gesprek toen afgesloten en hij gaf aan dat hij er over na wilde gaan denken. Tenslotte zei hij: “ik sms je nog”. Hierna heb ik vervolgens niks meer gehoord. We zijn nu vier dagen verder, het is nu woensdag en ik vraag me af wat ik er nu van moet denken? Moet ik het proberen vol te houden geen contact op te nemen en af te wachten op zijn reactie? Misschien heeft hij wat meer tijd nodig om erover na te denken? Of moet ik hem toch opbellen?
Ik vind het zo jammer hoe het gelopen is… ik had er echt een goed gevoel over en zijn beste vriend vertelde mij ook vaak genoeg dat hij me een superleuke meid vond en het vaak over me heeft! Hij laat dan ook merken dat hij verliefd op me is als ik bij hem ben (oogcontact, interesse, verlegenheid) zelfs waar zijn vrienden bij zijn…
Wat vinden jullie? Wat kan ik nu het beste doen?
Dankjewel alvast!
Xx