een enge man

heey meiden,
er is zo’n man die is volgens mij bijna 30 is en hij zit zo eng naar ons te lachen (ikzeluf en mijn vriendinnen)
soms kijken wij hem niet aan maar soms ben ik toch bang om alleen over straat te lopen omdat laatst ging die ene man achter mijn zusje aaan rennen maar ze weet nog niet zeker dat het die man is maar hij zegt ook op zo’n enge manier heey maar het is niet alleen wij maar hij lacht ook zo eng naar de zus van mijn vriendin
zoo ik heb mijn verhaal kwijt hebben jullie mischien tips om er wat aan te doen >:face_with_raised_eyebrow:

pff geen idee!

up voor jou!
x

waar kom je hem dan steeds tegen?

Negerenn, en als hij iets stupids zegt van je afbijte !

Ga naar de politie, zeg dat je op die plek wordt lastig gevallen, als het goed is moeten ze dan wat vaker voorbij rijden ofzo.

Niks terug zeggen en negeren?

o help een man zegt heey tegen me & hij lacht, hmm ik denk niet dat de politie dat serieus gaat nemen die hebben wel wat beters te doen ws. dan langs die plek rijden want ze mogen hem toch niet arresteren dat doen ze pas wanneer hij echt iets gedaan heeft en niet alleen omdat die eng “heey” zegt, pas als je echt bewijs hebt dat die man je tegen je wil betast heeft dan kan je @ politie gaan.
hij geilt gewoon op jonge meisjes, tja zulke mensen heb je maar zolang die niks doet gewoon negeren en doorlopen & desnoods bel je iemand als je langs hem loopt dan is 't wat veiliger en zal die minder snel wat doen.

Dan kijkt hij maar en begroet hij eng. Zolang hij niets ergs doet (ja, zeggen dat hij achter hij iemand aan rent, is slechts een beschuldiging, geen bewijs) laat hem dan in zijn waarde. Misschien is hij heel eenzaam en kan hij wel wat aandacht gebruiken (je hoeft het niet te geven, misschien geeft het hem een fijn gevoel als hij gewoon mensen begroet), wie weet, maar ga hem niet gelijk als ‘pedo’ afstempelen.

Als iemand die je kent aangevallen door hem is, dan neem ik mijn woorden terug.

Vertel het anders aan je ouders dat je die vent eng vindt (waar je hem ook tegenkomt)

waar kom je hem tegen?

bedankt voor jullie tips

EN hiert mijn antwoord: ik hem op verschillende plekken tegen maarin ieder geval in mijn buurt ik heb het al tegen mijn ouders gezegd maar die zeggen 'gewoon negeren"

niet naar hem kijken.

Weeeirrd.
Gewoon niet naar hem kijken inderdaad, maar zolang ie niks je niks aandoet, is er niks aan de hand toch?.

Als hij bij jullie in de buurt woont is het niet zo gek dat je hem zo af en toe tegenkomt.

Je moet 'm negeren en niet naar hem kijken.
Ik kom hem inderdaad ook tegen en hij lacht eng :grinning_face_with_smiling_eyes: