Een eigen site maken

Ik wist niet of hier al een topic voor was dus maak ik er eentje. Als er al een vopr is moet je het vooral even aangeven!

Ik vroeg me dus af of een van jullie toevallig een site wist waarom je je eigen site kon maken? En dan gratis, niet dat je elke maand een bepaalt bedrag moet betalen.

Want mij lijkt het superleuk om een eigen blogje te maken en daar op te schrijven. Maar ik heb dan weer geen zin om daarvoor te betalen.

Ik zag dat veel mensen dat gratis konden doen, maar als ik op internet zoek zijn er zoveel verschillende dingen waar je uit kunt kiezen dat ik door de bomen het bos niet meer zie! Ook zeggen veel bedrijven dat ze gratis zijn maar dan moet je na 3 maanden alanog gaan betalen en dat heb ik liever niet.

Dus als een van jullie iets weet of tips heeft zou ik dat superfijn vinden om te horen! xxx

Je kan gratis een blog aanmaken via wordpress, ik heb daar zelf ook een blog op gehad.
.nl- en .com-domeinnamen zijn volgens mij nooit gratis, dus ik raad je wordpress aan.

Inderdaad wordpress is een hele goeie daarvoor! :slightly_smiling_face:

dankje voor de tip! :bowing_man:
Ik zie op de site van wordpress alleen wel heel veel verschillende onderdelen waar je uit kunt kiezen. Waar zou ik uit moeten kiezen als ik het gratis wil doen? want ik snap de site niet helemaal :flushed: .

& Dan klik je aan de slag

Weebly is ook heel erg fijn hiervoor! Daar kun je je eigen site indelen zoals je zelf wilt