Een echte goede zelfbruiner?

ik heb de zelfbruiner van kruidvat zaterdagmiddag gehaald, en heb m nu al 4 keer ingesmeerd, maar zie echt nog helemaal geen verschil…

hoort dat…?

xx <3

ik koop hem gewoon bij de ici paris. bij de inno hebben ze hem ook. ik gok dat ik hem rond de 25 euro heb betaald?

het is een geleidelijke he… ik smeerde me sochtends en savonds in, iedere dag. dan zag ik snel resultaat. als je het maar 1 keer per dag smeert kan het even duren. je moet ook vergelijken met de echt witte delen van je lichaam om verschil te zien :wink: eerst dacht ik ook altijd van “oh pfft dit werkt niet”, tot ik mn arm bv tegen mn buik hield.

oke, dankjewel.
maar ik smeer 'm ook 2 (nu in de vakantie soms wel 3) keer per dag, en als 'k m vergelijk met bijv. mn buik, zie ik ook nog geen verschil.

maargoed, komt vast wel verschil! en dan maar hopen dat het NIET geel is. (A)

xx

die tube van nivea sun touch, is die goed? ik denk erover om die te kopen omdat hij zowel voor je gezicht en lichaam kan. maar ik zou toch graag eerst meningen van anderen horen :p?

http://i39.tinypic.com/2yvjqdu.jpg

up ^^

ik zie nu toch resultaat, gisteren waren mn benen toch al zichtbaar wat mooier. alleen is het nogal apart, op mn benen werkt het hartstikke goed, maar mn armen worden er geel van. raar he.

maargoed,
ik ging dus zwemmen in het zwembad [met chloor dus] en daarna was al het bruine spul er weer af, en nu zijn m’n benen weer even wit! =o

Is dat altijd zo…?
xx

??