Een echte goede zelfbruiner?

Hi peepz,

Ik ben van mezelf echt heel wit, en dan dus niet een beetje wit, maar écht wit. [A]. En nu het zonnetje lekker gaat schijnen en ik ook weer jurkjes ga dragen, wil ik graag ook eens iets bruinere pootjes.

Dus, ik dacht, we gaan 'ns zelfbruiner kopen.
Ik heb er eentje van de hema gehaald, en nog 2 uit kleine winkeltjes, maar van alle 3 die flesjes worden mn benen geel.
ja, en dat ziet er best eng uit eerlijk gezegd.

Dus, nu mijn vraag:
Weet er iemand een GOEDE zelfbruiner, die ook nog eens betaalbaar is? [ op het moment is m’n geld bijna op, vandaar.]

Alvast heel erg bedankt!

xxx,
Marieke. <3

zoekfunctie.

Sorry.

Die van garnier! :grinning:

Ik gebruik altijd Dove Sunshine Bodylotion. Werkt super voor mij. Ben zelf niet heel wit dus weet niet hoe het op een hele witte huid uitpakt en weet ook niet hoe duur het is maar spullen van Dove zijn meestal wel betaalbaar.

oké, dankjewel! =D

De zon :stuck_out_tongue:

Nee geen idee, gebruik het niet. Vind het niet mooi dat zonnebankbruin of bruin-uit-een-potje-bruin.

haha, heb je wel gelijk in, ik vind bruin-van-de-zon ook veel mooier, maar helaas, vorig jaar 3 hele weken in de zon gelegen @ zuid-frankrijk, maar bijna niks bruiner geworden. :’]

en dan vind ik uit een potje bruin , nog altijd mooier dan wit eigenlijk. :slightly_smiling_face:

Ik wordt alleen maar geel van die zooi.

Ik worteloranje.

L’oreal sublime broze spray ding,
maar als je een roze ondertoon hebt in je huid zou ik geen zelfbruiner gebruiken… Ik heb zelf een gele ondertoon in mijn huid, daardoor zie je niet zo heel goed dat het nep is, maar bij roze ondertoon zie je het echt heel duidelijk xD

Geen ervaring mee! Ben al wat bruiner dan de gemiddelde blanke Nederlander, dus ik hoef maar even in de zon te liggen en ik word al bruin(er).

als je zo’n geleidelijke bedoeld zou ik gewoon kruidvat eigen merk nemen. ik heb er verschillende geprobeerd en die was nog het beste. na paar keer smeren al resultaat, mooi en egaal bruin en klein prijsje natuurlijk :wink: moest je een “instant” willen (lees: een keer smeren en na een uur zie je bruin) zou ik de gel van clarins nemen. die is duurder maar écht fijn!

Mag ik vragen waar je die gel van clarins kan kopen & hoe duur die is?

die bestaan niet. je wordt overal oranje van!
ziet er superrrrr nep en lelijk uit.

@ Genius:
Haha ja, daarom startte ik dit topic ook, omdat de spulletjes die ik heb geprobeerd idd mn huid oranje/ gelig maken. (A)

@ XduiveltjeX, kruidvat eigen merk heb ik ook al van iemand anders gehoord ja. word je daar echt bruin van, of is dat echt zo’n gelig kleurtje? nog iemand ervaring met kruidvat eigen merk?

Bij Kassa is een tijd geleden Nivea Summer Beauty het best uit de test gekomen (:
Ik gebruik zelf heel af en toe Kruidvat eigen merk, is ook wel oké.

oké, ga zo de stad in en ga kruidvat eigen merk halen, ben heel, heel benieuwd of ik nou eindelijk een goede heb !=]

ik heb eentje van garnier… het is een aftersun eigenlijk, maar er zit een zelfbruiner bij in , i like it!