een echte gentleman maar niet heus?

Okeee ik heb een vraagje! Ik heb altijd allerlei verwachtingen over hoe dingen uitpakken enzo maar mn vriendje denkt soms gewoon totaal anders, ik denk iets meer romantisch geloof ik en hij gewoon stomweg praktisch. Nou heel stom dus want soms stelt dat me echt teleur maar het ligt denk ik ook gewoon aan mezelf. Oke to the point. Vandaag ga ik voor het eerst naar zijn huis, na heel lang EINDELIJK maar oke. Hij woont dus in een flat. Dus ik belde em vanmiddag van jaa gaat het nog door en hoelaat kan ik komen en ik vroeg: hoe weet k waar je woont :grinning: Dus hij zegt zo welke flat het precies is en hij zegt: ja dus dan moet je daar gewoon aanbellen bij nummer weet ik veel wat (staat op een briefje) en dan doe ik open en dan moet je gewoon de lift nemen naar de zoveelste verdieping en dan niet links maar recchts en dan het 3e huis.
En toen dacht ik… oh
Is het niet logisch dat hij dan naar beneden komt en me meeneemt naar zn huis? Of hoort het dat ik een hele routebeschrijving krijg terwijl hij ook gewoon eventjes naar beneden kan komen? Ik weet niet of ik de enige ben die zo denkt maar ik vind het eerlijk gezegd echt een beetje stom en simpel gedacht van hem. Hij zal er vast niet zo erg overnagedacht hebben maar ik zag het helemaal voor me dat ik voor het eerst bij hem thuis kwam (spannend!) en dat hij me beneden kwam ophalen enzo.
Want kijk ik heb dus wel gezegd: oh kom je me niet gewoon beneden ophalen? en toen zei ie: ohja ehh ja dat kan ook wel, ja dan kom ik wel gewoon naar beneden… en toen zei ik: jaa het hoeft niet hoor je kan mij ook gewoon met deze beschrijving naar jou huis laten zoeke en mij verdwaalt laten raken terwijl het een kleine moeite is voor jou om naar beneden te komen? maar hij komt uiteindelijk dus naar beneden
maar het is nu al helemaal verpest want het komt weer van mij uit dat ie naar beneden komt om mij o zo aardig de weg naar zijn huis te laten zien.
Oke ik bedank degene die de moeite heeft genomen om dit hele verhaal te lezen heeeeeeeeel erg. Het is een beetje lang verhaal enzo maar kijk als er nou mensen zijn die het met me eens zijn dan vraag ik vanavond gewoon of ie echt geen manieren heeft geleerd of dat ie gewoon te dom is om te bedenken dat het misschien lief is of ie me komt ophalen of dat ie gewoon een loser is… oke dat vraag ik niet maar ik vraag dan wel waarom die niet op dat idee kwam of ik zeg iig dat het me dwars zit want het zit me ook echt dwars.
Dus… stel ik me nou aan of heb ik ergens wel een beetje gelijk dat het logisch is om je vriendin beneden op te komen halen ipv een hele routebeschrijving door te geven over de telefoon. Oh endaarbij komt nog dat ie weet dat mn mobiel leeg is en ik geen beltegoed heb dus als ik de weg kwijt raak ik niks kan doen. Of stel ik me nou gewoon aan?
Heel erg bedankt als je alles heb gelezen en nog de moeite wil nemen na dit ongelofelijk lange verhaal een reactie achter te laten :angel:

oh en voor de mensen die geen zin hebben om te lezen heb ik de belangrijkste vraag maar even dik gedrukt =D

UP please iemand zeg iets wat je er van vind? ik wil weten of ik normaal ben of gewoon te moeilijk denk

Het licht aan jouw, jongens denken nou eenmaal zo, waarom moeilijk doen? Ze zijn in dat opzicht echt totaal anders als meisjes, die liever voor het romantische gaan en het doordachte. Accepteer het… :pensive:

Nou, ik zou hetzelfde vinden als jij er nu van denkt.
Ik zou gewoon tegen hem zeggen dat hij dat best even kan doen, omdat jij dat anders niet fijn vind. Alsof het moeilijk is om even naar beneden te komen…
Ja, idd, jongens denken anders blablabla. Het is toch maar een kleine moeite?!

Ik weet ook niet waarom! Veel jongens lijken dat soort dingen gewoon niet te snappen :stuck_out_tongue: Misschien hebben wij wel gewoon teveel films gezien ofzo…
Maar toch, lijkt me meer dan normaal dat hij gewoon ff naar beneden komt :stuck_out_tongue: Zou zelfs ik doen voor een jongen!

ik snap dat je het jammer vind, dat heb ik soms ook met mijn vriend. maar daar gaat het toch niet alleen om? ja sorry, ik heb er geen problemen mee. Ik heb genoeg lol zonder romantiek. Ja af en toe zeg ik gewoon; doe eens romantisch. en dan moet ie lachen en dan doet ie wel schattig, maar van mij hoeft het ook niet altijd eigenlijk.
oke ik weet het dus zelf ook niet echt. dus ik hoop dat je het niet erg vind.

edit; ik ben van mening veranderd. haha. nu ik er zo over nadenk; een flat is wel lullig… ja dan zou ik ook eh boos? ofzo worden

Nou ja… zo logisch is dat niet voor sommigen… Ik snap wat je bedoelt met : ‘hij is minder romantisch aangelegd dan ik’, maar als je hierover al ‘gefrustreerd’ kan worden… Hoe kan jouw vriendje nou precies weten wat je wilt, als je er niet om vraagt? Je gaf hem ook niet bepaald stille hints zoals; ‘Misschien verdwaal ik, kan je anders beneden wachten?’ Hij dacht waarschijnlijk gewoon dat jij jezelf zou redden met een routebeschrijving en aangezien hij ook niet voor zijn vrienden beneden zou wachten tenzij ze erom vragen… Je overdrijft een beetje eerlijk gezegd. Ik neem aan dat jullie niet zolang bij elkaar zijn? Als je al om zoiets gefrustreerd kan raken, kan dit een groot struikelblok betekenen…

Ik zit zelf in een relatie van meer dan 2,5 jaar en ik ben ook vaak teleurgesteld geweest omdat ik ook hoopte op spontaniteit. Het is nou eenmaal moeilijk voor sommigen om zulk soort dingen te verzinnen (en te doen), daar kan hij niets aandoen…

oh ik had een stukje verkeerd gelezen haha. :blush:

Ik denk dat je van een mug een olifant maakt. Hoewel het leuk zou zijn als je vriendje uit zichzelf had gezegd dat hij beneden op je zou wachten is het minstens net zo leuk dat hij je een complete routebeschrijving geeft én, nadat jij het vroeg, aanboodt beneden op je te wachten.

zou ik ook hebben
maar sommige mensen denken nou eenmaal wat anders.
misschien kan je het een x tegen hem zeggen?

nou kijk, ik snap wel dat je het jammer vind enzo, maar het is niet echt een heel groot probleem toch? ik denk dat er ook nog een opsomming van andere dingen achter zit…
maar jongens zijn nou eenmaal veel praktischer aangelegt terwijl wij veel romantischer zijn, ik denk ook wel eens: waarom doe je nou zo kortaf? enzo, maar jongens denken daar niet bij na, die zijn gewoon zo, en als je je er echt heel erg aan stoort moet je misschien eens nadenken of hij wel jou type is… hoop dat je er wat aan hebtt,
x

Jeej bedankt voor jullie reacties nog, ik had het zondagavond wel gelijk gelezen maar had geen tijd meer om te antwoorden :wink:
Ik had het uiteindelijk ook nog aan me broer gevraagd en hij vond het hartstikke logisch dat hij naar beneden zou komen om mij even de weg naar zijn huis te leiden.
Maarja hij dacht er zelf waarschijnlijk even niet aan ofzo :stuck_out_tongue: uiteindelijk is ie dus gewoon mij beneden komen ophalen (A) hij stond zelfs al buiten te wachten omdat ik later was dan hij had verwacht en dacht dat er wat gebeurd was ofzo, helemaal ongerust (A)

Aach :stuck_out_tongue: Lief!

En sorry dit gaat er nogal onaardig uitkomen maar ik weet niet waarom jij oordeelt over mijn relatie na dit ene korte verhaal. Jij weet toch niet wat er allemaal aan vooraf gegaan. Ik vroeg ook helemaal niet of je commetaar wilde geven op mn relatie ik vind het echt heel onaardig wat je zegt, ookal bedoel je het misschien aardig ofzo maar je kan zo iets niet zeggen op dit ene verhaal.

Sorry, misschien heb jij meer ervaring dan ik,
Maar mijn ervaring is dat jongens juist geen stille hints opvangen.

Wat LittleSunshine heeft gedaan is juist goed, gewoon gevraagd of hij naar beneden kon komen. Maar achteraf is het toch goed gekomen, haha :stuck_out_tongue:

Hee,
heel herkenbaar verhaal. ik heb nou precies hetzelfde.
mn vriend is superlief, ik zou hem niet kwijt willen, maar af en toe is het niet precies mr romantic. waarschijnlijk zal je eraan moeten wennen. ik denk niet dat hij zal veranderen. ik heb het zelf geprobeerd, maar geen succes. ik had ook gehoopt op een wat romantischer persoon. laatst gingen we samen ergens heen, hij heeft behoorlijk wat broertjes en zusjes dus het was praktischer dat ik achterin ging zitten. hij zat voorin. aangekomen stapt hij uit en loopt weg. ik kon er alleen uit als de stoel voor me naar voren ging. ik zat daar met allemaal tassen, dus ik kreeg die niet open. gelukkig hielp zn vader me. hij hkan daar nog wel een voorbeeld aan nemen. ik heb t hem ook gezegt, het speet m echt maar veranderen doetie niet… jik heb er maar vrede mee. richt je op de keren dat hij wel spontaan doet.!!

Ik geef mijn mening uit wat is lees. Neem mij niet kwalijk als mijn mening beledigend overkomt. Ik vind alleen persoonlijk dat je je iets te druk maakte om dit ‘probleem’. Maar goed, het is opgelost dus ik hoef hierover niet door te gaan. Sorry als ik je beledigde.

Pff dat is echt zo stom :stuck_out_tongue: maar het is inderdaad echt zo dat jongens vaak gewoon niet aan dat soort dingen denken ookal vinden wij het heel logisch. Ik heb er ook wel vrede mee dat hij nou eenmaal af en toe zulke acties heeft omdat ie gewoon anders denkt dan ik :wink: het maakt de keren dat ie wel spontaan doet extra speciaal (:
Ik had het er nog met m over en toen zei ie wel van dat ie het niet zo bedoelde en dat het eigenlijk logisch was dat hij wel even naar beneden kwam.
Hij vond het helemaal niet leuk dat ie er niet zelf op was gekomen hij is zo lief.
hij is eigenlijk echt geweldig
haha oke ik ben nu wel klaar met kwijlen (A)