Een droombaan?

Hallo,

Ik ben pas nieuw op dit forum, maar ik heb mijzelf ingelogd, omdat ik een vraag heb. Mijn vriend wilt misschien piloot worden. Hij zit nu in Havo 5 en het is volgens mij echt zijn DROOMBAAN, maar hij weet wat ik ervan vind. We zijn heel erg serieus en we hebben al bijna 2 jaar. We denken al aan een toekomst samen en ik heb geen zin om nachten alleen te slapen. Ook zal hij waarschijnlijk nooit op mijn verjaardag er zijn, en niet met andere feestdagen. Hebben jullie misschien ervaring met dit soort dingen? Of hebben jullie wat tips voor mij? Ik vind dit echt heel erg moeilijk. Ik heb echt 2 kanten, aan de ene kant wil ik hem natuurlijk heel erg gelukkig zien, maar we hebben gesproken met mensen met ervaring en die zeggen allemaal dat hij dan minstens 4 nachten per week weg is en dat hij weinig thuis is, misschien zouden we zelfs moeten emigreren voor zijn baan! Dan zit ik daar! Ik hoop heel erg op reacties en alvast bedankt!

Word sterwardess :smirk:

Sorry ik weet eigenlijk niet echt wat je kan doen.

Ik zou het hem iig laten proberen wie weet word hij helemaal niet aangenomen want je moet eerst een hele test. En later daar raak je echt wel gewend aan en dat emigreren dat komt dan allemaal vanzelf ga er vooral nu nog niet over nadenken. Mijn vriendje studeerd iets waar in Nederland bijna tot geen werk in is, maar ik denk echt nog niet na over dat we waarschijnlijk moeten emigreren enzo en ga nu ook studeren wat ik zelf leuk vind en echt nog geen rekening houden met hem en zijn toekomstige werk dat zie ik later wel als we dan nog bij elkaar zijn want je weet het tenslotte maar nooit je bent nog jong!