Een dipje

Mijn vriend en ik zijn aanstaande zondag 1 jaar en 9 maanden samen. Alles was prima en leuk todat hij een tijdje terug meer dan een week niets van zich liet horen. Ik voelde me genegeerd, ben beetje ontploft zeg maar en hij heeft excuses aangeboden etc. Maar toch voelt het niet goed, we twijfelen allebei of we nog wel ‘vlindertjes’ hebben. En zeker nu hij behoorlijk ver weg in zwolle studeert zie ik hem al vreselijk weinig, wat ook neit echt meehelpt.

Nu wil ik hem iets kleins geven. Hem er mee zeggen dat ik echt mn best doe en nog steeds ontzettend van hem hou. Ik dacht aan een klein boeddhabeeldje ofzo met een briefje erbij waarmee ik hem geluk wens enzo. Klinkt misschien beetje raar, maar heb geen zin om alles uit te leggen en vond het leuk idee:P Als iemand nog iets weet, zeg het maar!

Maar heeft nog iemand tips om onze relatie weer op te beuren? Ik wil hem niet kwijt… Alvast bedankt!

Ga leuke dingen doen. Een strandwandeling? dagje pretpark?
maak even een dag tijd voor elkaar, doe leuke dingen en vooral; lach.
Als je alleen maar gaat zitten nadenken en praten wordt je waarschijnlijk geirriteerd. maar tuurlijk moet het uitgepraat worden.
Als je een leuk dagje weg bent geweest heb je weer iets leuks om naar terug te kijken en om het weer over leuke dingen te hebben zegmaar.

Ga samen Twillight kijken joh, doet wonderen op één of andere manier xD
Ik garandeer je dat je dan hand in hand met hem de bios uitloopt.
Najaa, dat zie ik elke keer als Twillight in de bios draait.

Dankje allebei.

En Lonelyroad, echt geweldig dat je dat zegt, ben er juist afgelopen zondag naar toegeweest met m xD En ja het helpt wel iets ja. Maar ergens ook juist niet aangezien hij veel afstandelijker deed. Normaal doet ie wel een arm om me heen, houd mn hand vast of wat dan ook als we in de bios zijn… en nu dus niet. Hij was wel lief af en toe, maar hij is zo veranderd… stuk minder romantisch eigenlijk. Voelt behoorlijk klote maarja. Bedankt voor de tip maar werkte dus niet echt helaas :stuck_out_tongue: Ik wil gewoon proberen om ook vooral bij hem zn oude ik weer een beetje terug te krijgen. Misschien tevergeefs, maar ik wil het wel proberen!

maak tijd voor elkaar. ga skypen, bellen, spreek af ongeveer midden tussen jullie woonplaatsen in. ga dagjes uit, fietsen, zwemmen, pretpark, workshops, etc. vecht ervoor! (: